|
|
|
|
|
Pebzor
|
Geplaatst op 10-04-2009, 10:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hooi, nog een opmerking: ik heb alle doelen vervult, nu alleendat kleine stukje schatkaart nog. Maar ik was dus bij die opening v.d piratengrot en toen kon ik ineens zo door die gleuf heen . Maar ik kon alles zien maar niet verder lopen, er was daar zegmaar nog zo'n strand? Volsmij is dat een foutje in het spel . En heb jij misschien alle locaties van de schatkaarten ? Liefs Pebzor.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dyllie
|
Geplaatst op 16-08-2009, 09:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik moet nog 1 hiëroglief maar ik weet nie waar ik die kan vinden. en ik snap niet wat je hiermee bedoeld:Zuidelijke rivier Jungle - op de rivieroever in de handleiding van fran staat dit^ want op Vulkaan eiland kan ik alleen nog maar naar ZUID - VULKAAN - STRAND en vulkaanjungle en ook nog Geiservlakte. Kan iemand mij helpen
Dit bericht is gewijzigd op 16-08 09:07.
|
|
|
|
Hallo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carolineluv
|
Geplaatst op 31-03-2010, 18:48 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
De cheatgnome
Druk zo snel mogelijk de volgende toetsen in achter elkaar:
L, R, ^, X, R
Het kan zijn dat je dit tig keer achter elkaar opnieuw moet doen voordat je de cheat gnome ziet. De cheat gnome komt niet meteen naast je te staan, maar bij je in de buurt (kijk dus elke keer even goed om je heen of ie er niet al staat). Elke keer dat je afsluit, moet je het weer opnieuw activeren. Wanneer je naar een ander stuk van eiland gaat, gaat de cheat gnome automatisch met je mee.
Staat in het topic
Fran zegt al, het kan zijn dat je dit tig keer achter elkaar opnieuw moet doen voordat je de cheat gnome ziet!
vaak proberen dus!!
Dit bericht is gewijzigd op 31-03 18:48.
|
|
|
|
Vragen over Sims 2 & Spelcomputers |
|