|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarean
|
Geplaatst op 05-05-2009, 22:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey mijn vriendin is dus helemaal verslaafd aan mysims maar ze komt er niet uit en ik ook niet echt. Ze moet dus een raket bouwen maar eerst moet ze stroom aansluiten van de stoommachine naar de computer. We hadden al gekeken bij de handleiding en daar staat dat ze een generator en stroombuizen nodig heeft. die heeft ze dus niet en weet totaal niet waar ze die kan vinden.. misschien dat jij ons kan helpen??
alvast bedankt
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Nicool
|
Geplaatst op 06-05-2009, 11:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
heej allemaal, ík heb een vraagje. Bij een van de eilanden volgens mij Cutopia moet je ook spinnen weghouden bij een picknick veldje. Hoe hebben jullie dat gedaan? Want ik krijg het niet voor mekaar. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. (ik heb een omheining gemaakt, weggejaagt) maar ze komen telkens terug. Weet iemand hoe je die spinnen wegkrijgt???????????? groetjes
Dit bericht is gewijzigd op 08-05 13:24.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tafkagg
|
Geplaatst op 06-02-2010, 09:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-05-2009, 11:32 Nicool schreef:
heej allemaal, ík heb een vraagje. Bij een van de eilanden volgens mij Cutopia moet je ook spinnen weghouden bij een picknick veldje. Hoe hebben jullie dat gedaan? Want ik krijg het niet voor mekaar. Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt niet. (ik heb een omheining gemaakt, weggejaagt) maar ze komen telkens terug. Weet iemand hoe je die spinnen wegkrijgt???????????? groetjes
Dit bericht is gewijzigd op 08-05 13:24.
|
Je moet een hek om hun heen zetten. Dan blijven ze wel weg. Maar als ze dichtbij zijn moet je ze snel wegjagen en klaar staan om een hek erom te zetten.
Op 05-05-2009, 22:51 Tarean schreef:
Hey mijn vriendin is dus helemaal verslaafd aan mysims maar ze komt er niet uit en ik ook niet echt. Ze moet dus een raket bouwen maar eerst moet ze stroom aansluiten van de stoommachine naar de computer. We hadden al gekeken bij de handleiding en daar staat dat ze een generator en stroombuizen nodig heeft. die heeft ze dus niet en weet totaal niet waar ze die kan vinden.. misschien dat jij ons kan helpen??
alvast bedankt
|
Die stroombuizen en generator krijg je bij een rol. Die rol krijg je van Alicia (vrouwlijke proffessor)
|
|
|
|
Voor Hulp Bij Mysims Kingdom Wii |
|