|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tarac
|
Geplaatst op 05-04-2009, 09:28 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Dat kan wel, maar dan moet ik even wat meer over je oude en nieuwe pagina's weten. 1. Ik heb je indexbestand aangepast voor verificatie door Google (1ste meta tag), dus let daar op wanneer je een nieuwe index maakt dat die tag ook weer in je nieuwe pagina komt.
2. De meeste "dode links" in Google verwijzen naar de mappen sims4.nl/nl/ en sims4.nl/en/ Die kun je stuk voor stuk verwijderen maar dat kost heel erg veel tijd. Je kunt ook in Google alle verwijzingen naar die mappen in 1x keer laten verwijderen.
3. Dat betekent dat tijdelijk ook de juiste pagina's verwijderd worden. Op zich geen ramp, je indexpagina blijft beschikbaar. Zodra de oude verwijzingen verwijderd zijn maak je een sitemap (of ik maak er een) met de juiste verwijzingen.
4. Ik zal intussen een robots.txt bestand maken zodat de indexatie van je pagina's even stopt totdat alle oude dingen uit Google weg zijn.
EDIT: Ik heb intussen het volgende gedaan: 1. Site aangemeld bij Google 2. Alle mappen voorlopig geblokkeert voor indexatie, behalve fsims 3. Verzocht om http://www.sims.nl/nl/ en http://www.sims4nl/en/ uit de zoekmachine te verwijderen. 4. sitemap gemaakt voor sims4ever (met op dit moment alleen de index) 5. sitemap gemaakt voor fsims
Wanneer de oude vermeldingen zijn verwijderd zal ik een nieuwe sitemap voor sims4ever maken en het bestand robots.txt veranderen zodat Google weer toegang krijgt tot de juiste pagina's en ze kan indexeren.
Dit bericht is gewijzigd op 05-04 09:53.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tarac
|
Geplaatst op 06-04-2009, 08:47 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ik ontving een berichtje van Google dat 11 pagina's op jouw site dezelfde naam - sims4ever - hebben. Dat moet je even aanpassen in de title sectie, anders kunnen ze het niet indexeren.
Sims 4ever/ /en/index.html /nl/downloads.html /nl/faqs.htm /nl/fun.html /nl/sims2/downloads.html /nl/sims2/extra.htm /nl/sims2/fun.html /nl/sims2/links.html /nl/sims2/tutorials/babysenzwangerschap.html /nl/tutorials.html
|
Dit bericht is gewijzigd op 06-04 08:55.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|