Dit is de handleiding over 'Het prefecte feest'. Heb je na het lezen nog vragen of reacties? Post ze in het reactietopic van deze handleiding.

Leandertjuh Geplaatst op 26-10-2009, 21:09
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,

Hier komt mijn handleiding over: 'Het perfecte feest'. Ik begin bij het organiseren, en ik eindig bij het einde van het feest. Als je de hele handleiding volgt en precies doet, dan krijg je een geweldig feest als resultaat!

Hoofstukken
H1: Uitnodigen
H2: Organiseren
H4: Gezellig zijn
H5: Gezellige mensen uitnodigen

H1: Uitnodigen
Zo, dus jij wilt een feestje geven? Wat voor? Voor de lol, een verjaardag, een jubileum? Het maakt niet uit! Als je maar mensen uitnodigt, want wat is een feest zonder gasten?

-Druk op de telefoon of op het mobiel* van je sim.
-Klik op: 'Feest geven' of op: 'Feest geven op de volgende locatie'. Als je een feestje wilt geven op het strand of bij het zwembad, klik dan op de tweede optie. Nu geven we thuis een feestje.
-Kies de mensen uit die je wilt hebben, klik op de sim, en klik dan op het pijltje ernaast zodat ze in het uitnodigvenster komen te staan.
-Zoek uit welke kleding je gasten aan moeten doen, we doen nu even: Formele kleding.
-Bij het tijddingetje moet je intikken hoe laat het feest moet beginnen.
-Klik nu op: ‘Accepteren’. De gasten zijn nu uitgenodigd.
*Het mobiel zit in de inventaris van je sim.

H2: Organiseren
Natuurlijk moet je ook het een en ander organiseren als je een feest geeft. Anders is er niks aan. Dan komen de gasten en dan? Dan niks! En dan wordt je feest een ramp! Ga daarom is lekker aan het bakken en maak heerlijke dingen klaar! En koop een radio en zet een muziekje op! Je kan ook nog zo een buffettafel kopen en dat opdienen zodat de gasten wat te eten hebben. Ga is onder de douche zodat je weer lekker ruikt en ga is naar de wc, trek leuke kleding aan (in dit geval avondkleding) en maak je klaar voor het feest!

H3: Gezellig zijn
Als je een feest geeft, zorg dan wel dat je een goed humeur hebt, dat is een stuk gezelliger! En ga gezellig met de gasten kletsen en dansen en gek doen en ga lekkere drankjes serveren als je zo een apparaat hebt. En laat de gasten lekker eten.
Zorg dus dat de gasten het naar hun zin hebben, en dat jij als gastheer/vrouw ook heel gezellig bent en de gasten vermaakt!

H4: Gezellige mensen uitnodigen
Zorg wel dat je bij het uitnodigen gezellige en aardige mensen uitnodigt. Het beste kan je mensen uitnodigen waar je goed mee om gaat, anders heb je kans dat sommige mensen niet komen, tenzij je de beloning hebt dat alle mensen zo ie zo komen en dat het feest altijd leuk wordt. Ik raad je ook aan om geen kleptomanen of zo uit te nodigen als je van die sims het karakter al weet, want dan heb je kans dat je na het feest spullen mist! Nodig dus leuke, aardige en gezellige mensen uit die je ook al kan, op je feest!

Heel veel succes toegewenst met je feest en ik hoop dat het een leuk, fantastisch en onvergetelijk feest wordt!

Groetjes Leander

Dit bericht is gewijzigd op 26-10 21:09.

meld dit bericht aan een moderator

Sims 3!