|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vezzie125
|
Geplaatst op 30-12-2009, 19:26 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik speel met twee families die nu 1 geworden is de personen zijn getrouwd en toen ik met het meisje was aan het spelen van de ene familie (alleen staande jonge vrouw die op weg is in de zaken wereld) ging ik met de jongen spelen van de andere familie ( een alleen staande jongen die op weg is in de muziekale klassieke wereld) En toen ik vroeg met de jongen aan het meisje of ze vrijgezel was, antwoordde dat ze een relatie had met stiles maar ik had haar daar geen koppel mee laten worden dus ja ik ging dan kijken bij haar dus terug met haar spelen en ze had 1 relatie met die stiles en 4 hartendieven k vond het wel grappig ik had er niets mee gedaan alleen staat de verhalen vooruitgang aan
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jeejsims
|
Geplaatst op 05-01-2010, 19:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
en mijn raarste is dat een sim na een paar keer "o jaa (XD)" te hebben gehad met circa 5 sims uit de buurt (XD) de volgende dag ziek werd door een onbekende oorzaak(nee ze was niet zwanger en ze had ook niks geks gedaan) sims real life nu ook met soa's??? XD
MODBREAK: Dubbelposten niet toegestaan. Wijzig je vorige bericht.
|
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 06-01 15:57.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
why cant sims get any really deseases?(except for soa ) MAKE THEM SUFFER XD (no i is no emo ) |
|
|
|
|
|
|
|