Hazelle Geplaatst op 30-12-2009, 13:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo, ik heb 2 missie's in Chateau Landgraaf, 1 uit Frankrijk en 1 uit China, in de 1 moet ik documenten vinden en bij de ander de kelder in. Ik heb alle trappen naar beneden geprobeerd maar ik vind geen kelder, ik ben door elke deur geweest waar ik doorheen kan, maar bij voor de rest zitten er overal vallen die niet onschadelijk gemaakt kunnen worden. Als ik naar boven ga zijn er aan beide zijden van die vallen. Moet mijn inzicht-niveau daarvoor hoger zijn ofzo? [Dat ik die vallen onschadelijk kan maken]
Groetjes

meld dit bericht aan een moderator

Hazelle Geplaatst op 30-12-2009, 13:25 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Pfff, altijd als ik hier iets post lukt het daarna!
Door een hint zette ik de muziek aan in de zaal, sleepte de standbeelden goed en daardoor gingen sommige vallen uit, en uiteindelijk heb ik m'n eigen weg weer gevonden. Bedankt voor het kijken

Clauuu Geplaatst op 30-12-2009, 14:00 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ok! Zou je het willen vertellen dat scheelt anderen weer zoeken als zij het zelfde hebben

Hazelle Geplaatst op 30-12-2009, 14:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Euhm, in de zaal waar alle beweegbare standbeelden staan, moet je de muziek aanzetten. Dan verschijnen er 4 vakjes en daar moet je ze op slepen. Dan kun je over een heleboel vallen lopen en deuren openen. Voor de rest weet ik het niet echt meer, maar het leidt zichzelf wel. O, en op de 2e verdieping, de hal aan de rechterkant, staan 6 beelden en 2 rode kastjes met iets erop. Dan moet je NIET 'buit plunderen of verzamelen' doen.. Dan word je ingesloten namelijk.

emmie Geplaatst op 31-12-2009, 14:00 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ja ik heb dit nu voor. Ik was ingesloten en ik geraakte niet weg.
Dan heb ik ontsnappingspoeder gebruikt en nu kan ik die vallen niet meer onschadelijk maken..

Weet iemand hoe je dit doet? Want in chateau landgraaf zit ik echt helemaal vast...
Pffffff

tarac Geplaatst op 31-12-2009, 14:54 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 30-12-2009, 14:29 Hazelle schreef:
Euhm, in de zaal waar alle beweegbare standbeelden staan, moet je de muziek aanzetten. Dan verschijnen er 4 vakjes en daar moet je ze op slepen. Dan kun je over een heleboel vallen lopen en deuren openen. Voor de rest weet ik het niet echt meer, maar het leidt zichzelf wel. O, en op de 2e verdieping, de hal aan de rechterkant, staan 6 beelden en 2 rode kastjes met iets erop. Dan moet je NIET 'buit plunderen of verzamelen' doen.. Dan word je ingesloten namelijk.

Je kunt wel de buit plunderen en dan word je idd ingesloten, maar klik dan weer op die rode kastjes en kies Doneren. Geef dan b.v. een appel of een tomaat ofzo.
Het vuur rondom gaat dan weer weg.  Er moet dus gewoon iets op die kastjes liggen.

Kayleighjane Geplaatst op 06-01-2010, 22:52 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wauw, bedankt! Ik heb echt dagen lang dit avontuur geprobeerd te voltooien, maar het lukte maar niet.

xirisj Geplaatst op 04-02-2010, 10:25 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zit muur vast bij Chateau Landgraaf. Ik heb in het kleine huisje de sleutelsteen gevonden. In de trap onder de stenen(die je weg met slaan met die bijl uit china) kan ik niet door de deur want ik heb de goede sleutelsteen niet.
Ik kan de smalle bruine trappen op helemaal naar boven. Maar die rode trap kan ik naar boven nadat ik 1 beeld op de val heb geplaatst. Maar als ik boven ben kan ik nergens heen omdat er euwen oude vallen zijn die ik niet kan uitschakelen. Hoe kan ik die vallen uitschakelen? Ik kan geen beweegbaar standbeeld er heen slepen. Of moet ik mijn vaardigheden verbeteren?

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Tarkus Geplaatst op 04-02-2010, 10:55 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Het zou kunnen dat je vaardigheid handigheid omhoog moet? Ik weet niet hoe hoog die nu bij jou staat?

xirisj Geplaatst op 04-02-2010, 11:39 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

nog helemaal niets zie ik nu. haar inzicht is wel nivo 8.

Liquazo Geplaatst op 04-02-2010, 15:11 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

je kan met de boolprop code haar ergens naartoe laten teleporteren zodat je niet meer vastzit.

ctrl shift c
testingcheatsenabled true intypen
shift klikken ergens en dan klikken op 'hierheen teleporteren'

Grts

xirisj Geplaatst op 04-02-2010, 15:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ze zit niet vast in een muur maar  ik kan niet verder door die vallen die ik niet onschadelijk kan maken.

Liquazo Geplaatst op 04-02-2010, 20:10 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 04-02-2010, 15:17 xirisj schreef:
ze zit niet vast in een muur maar  ik kan niet verder door die vallen die ik niet onschadelijk kan maken.

wel dan kan je je toch over die vallen heen teleporteren?

xirisj Geplaatst op 06-02-2010, 08:05 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoe moet je dat doen? mediteren lukt maar teleporteren snap ik niet.

nick414 Geplaatst op 06-02-2010, 10:12 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

dan moet je heel lang mediteren e dan gaat je sim de lucht in zweven en als het goed ik kan je dan teleporteren

Hazelle Geplaatst op 06-02-2010, 12:09 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Chateau landgraaf is verschrikkelijk. Ik heb het uiteindelijk gehaald, maar vraag niet hoe. Heb je de muziek al wel aangezet beneden?

xirisj Geplaatst op 06-02-2010, 12:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

waar moet je dan klikken voor teleporteren?

xirisj Geplaatst op 06-02-2010, 12:41 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

jaa staat aan maar ik snap de hint niet echt.:$

Stam44 Geplaatst op 23-02-2010, 21:06 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik kan niet alle sleutelstenen vinden? Ik kan ook het dagboek niet vinden..  

vndesign Geplaatst op 25-02-2010, 10:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

kan iemand me vertellen waar ik de sleutelsteen vind voor het avontuur van china? ben er al dagen naar op zoek maar vind het niet

vndesign Geplaatst op 25-02-2010, 11:46 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

het dagboek ligt in de kist in het tuinhuis, de sleutelsteen daarvoor ligt ergens in het huis maar weet niet goed meer waar, dacht boven.
ik moet op zoek naar de sleutelsteen in een kluis die geopend is maar die vind ik niet (is voor avontuur uit china in frankrijk) en moet dan nog documenten vinden ivm anastasia necteaux maar die vind ik ook niet, heb al heel de chateau doorzocht enkel de kelder onder de stenen in de tuin niet omdat je ook daar weer een andere sleutelsteen nodig hebt.
khoop dat er iemand kan helpen

Niennalinwelin Geplaatst op 02-03-2010, 22:31 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

weet iemand hoe je in de kelder komt? Ik weet niet welke sleutelsteen je nodig hebt..

Tarkus Geplaatst op 03-03-2010, 12:43 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 02-03-2010, 22:31 Niennalinwelin schreef:
weet iemand hoe je in de kelder komt? Ik weet niet welke sleutelsteen je nodig hebt..

Welke van de honderd kelders? LOL sorry hoor maar er zijn heel veel kelders in het spel te vinden dus ja je zult wel wat specifieker moeten zijn en daarnaast kun je zien in het vakje dat naast de deur zit (waar je die steen in moet plaatsen) welke vorm die sleutel moet hebben

Niennalinwelin Geplaatst op 03-03-2010, 20:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

de kelder van Chateau Landgraaf lijkt me zo.. Gezien de plaats waar ik het post...

vndesign Geplaatst op 03-03-2010, 20:43 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

als ik me niet vergis kan je in de kelder van het huis door de trap te nemen die ergens opzij aan het huis zit en langs de smalle trappen niet ver van die grote balzaal. Dan heb je nog een kelder in het tuinhuisje en een trap onder die grote stenen in de tuin.

2