|
Hazelle
|
Geplaatst op 30-12-2009, 13:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo, ik heb 2 missie's in Chateau Landgraaf, 1 uit Frankrijk en 1 uit China, in de 1 moet ik documenten vinden en bij de ander de kelder in. Ik heb alle trappen naar beneden geprobeerd maar ik vind geen kelder, ik ben door elke deur geweest waar ik doorheen kan, maar bij voor de rest zitten er overal vallen die niet onschadelijk gemaakt kunnen worden. Als ik naar boven ga zijn er aan beide zijden van die vallen. Moet mijn inzicht-niveau daarvoor hoger zijn ofzo? [Dat ik die vallen onschadelijk kan maken] Groetjes
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hazelle
|
Geplaatst op 30-12-2009, 14:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Euhm, in de zaal waar alle beweegbare standbeelden staan, moet je de muziek aanzetten. Dan verschijnen er 4 vakjes en daar moet je ze op slepen. Dan kun je over een heleboel vallen lopen en deuren openen. Voor de rest weet ik het niet echt meer, maar het leidt zichzelf wel. O, en op de 2e verdieping, de hal aan de rechterkant, staan 6 beelden en 2 rode kastjes met iets erop. Dan moet je NIET 'buit plunderen of verzamelen' doen.. Dan word je ingesloten namelijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tarac
|
Geplaatst op 31-12-2009, 14:54 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 30-12-2009, 14:29 Hazelle schreef:
Euhm, in de zaal waar alle beweegbare standbeelden staan, moet je de muziek aanzetten. Dan verschijnen er 4 vakjes en daar moet je ze op slepen. Dan kun je over een heleboel vallen lopen en deuren openen. Voor de rest weet ik het niet echt meer, maar het leidt zichzelf wel. O, en op de 2e verdieping, de hal aan de rechterkant, staan 6 beelden en 2 rode kastjes met iets erop. Dan moet je NIET 'buit plunderen of verzamelen' doen.. Dan word je ingesloten namelijk.
|
Je kunt wel de buit plunderen en dan word je idd ingesloten, maar klik dan weer op die rode kastjes en kies Doneren. Geef dan b.v. een appel of een tomaat ofzo. Het vuur rondom gaat dan weer weg. Er moet dus gewoon iets op die kastjes liggen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xirisj
|
Geplaatst op 04-02-2010, 10:25 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zit muur vast bij Chateau Landgraaf. Ik heb in het kleine huisje de sleutelsteen gevonden. In de trap onder de stenen(die je weg met slaan met die bijl uit china) kan ik niet door de deur want ik heb de goede sleutelsteen niet. Ik kan de smalle bruine trappen op helemaal naar boven. Maar die rode trap kan ik naar boven nadat ik 1 beeld op de val heb geplaatst. Maar als ik boven ben kan ik nergens heen omdat er euwen oude vallen zijn die ik niet kan uitschakelen. Hoe kan ik die vallen uitschakelen? Ik kan geen beweegbaar standbeeld er heen slepen. Of moet ik mijn vaardigheden verbeteren?
Ik hoop dat iemand kan helpen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vndesign
|
Geplaatst op 25-02-2010, 11:46 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het dagboek ligt in de kist in het tuinhuis, de sleutelsteen daarvoor ligt ergens in het huis maar weet niet goed meer waar, dacht boven. ik moet op zoek naar de sleutelsteen in een kluis die geopend is maar die vind ik niet (is voor avontuur uit china in frankrijk) en moet dan nog documenten vinden ivm anastasia necteaux maar die vind ik ook niet, heb al heel de chateau doorzocht enkel de kelder onder de stenen in de tuin niet omdat je ook daar weer een andere sleutelsteen nodig hebt. khoop dat er iemand kan helpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|