|
|
|
|
|
|
|
|
|
simmaud
|
Geplaatst op 15-06-2010, 11:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Ik zie allemaal goede ideeen die ook bij al was opgekomen, boerderijleven met koeien, schapen,kippen, paarden, en ook huisdieren.
Meer kinderdingen. Kinderdagverblijf i.p.v oppas. meer interacties. Badje.
De mogelijkheid voor hotel en een eigen restaurant, je sims haar of hen gerechten kunnen promoten. Winkels en bedrijven die je ook echt kan runnen zoals sims 2 gaan het maken.
Iets voor de sims die willen studeren. Appartementen lijkt me ook leuk.
Tijdreizen uitbreiden, dat je ook echt die reizen kunt maken.
Sims dagjes uit, nachtjes stappen, disco-danceclub, dierentuin, pretpark. Vakantie, je sim laten skien, zonnebaden, kamperen. Niet zoals in wereldavonturen, maar echt op een camping. Scouting voor de jongere sims.
en zo kom je op nog meer ideeen. Ik kom nu al tijd te kort. En de andere banen wat uitbreiden, en beroepen nog beter uitwerken en er nog een paar bij.
Zo toch nog een hele lijst.
Groetjes
Tamara
p.s het weer, regen, wind , storm, sneeuw, echte bliksem.
Dit bericht is gewijzigd op 15-06 11:31.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
vivien12
|
Geplaatst op 18-06-2010, 22:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Superstar lijlt me gewledig, met al die fans enzo!
Idd is tijdreizen ook wel leuk, zegmaar als sims wereldavonturen maar dan kun je ook naar het verleden en de toekomst gaan.
Ik hoop ook heel erg dat met het olgende uitbreidingpakket alle gebouwen ook echt toegankelijk zij en dat je het van binnen kunt zien.
Of sims circus is ook wel leuk
Verder nog een soort sims abacadabra, met magie
|
|
|
|
sims: I'm lovin it |
|
|
Koutje
|
Geplaatst op 19-07-2010, 15:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb even rond gekeken en heb wat uitbreidingen bedacht
1. Sims 3 Dieren: Zoals beestenboel (Sims 1) en huisdieren (Sims 2), maar dan veel uitgebreider. Hiermee bedoel ik dus niet alleen weer honden en katten en dan nog vogels en cavia's in een stom kooitje waar je bijna niks meer mee kan en die ik steeds vergeet te voeren en als ik er dan weer aan denk dood is . Nee dat dus zeker niet. Sims 3 dieren moet echt met veel dieren zijn. zoals boerderij dieren, dus dat je ook echt een boerderij kan hebben met paarden, koeien, kippen, enz. Maar ook dat er een dierentuin is met olifanten, giraffe, enz.
2. Sims 3 sterren: Zoals superstar (Sims 1), maar dan Sims 3 stijl. Veel uitgebreider dus. Niet alleen de drie basis dingen (Zingen, acteren en modellenwerk). Dat je ook dingen kan als regisseren of ontwerper. En dat je dan op straat word herkend en handtekening moet uitdelen. Dan ook met Hollywood waar alle simssterren zitten.
3. Sims 3 hobby's & sporten Dit is eigenlijk vrije tijd (Sims 2), maar dan veel beter. Toen vrije tijd uitkwam leek hij me erg leuk, maar toen ik hem had viel hij erg tegen. Zelf zit ik op hiphop, dus leek het met leuk om te kunnen dansen. Is er natuurlijk alleen maar ballet. Mij lijkt het leuk om dan ook echt in een crew te kunnen zitten en dan tegen andere crew te kunnen battelen. En ook dat je dan aan tv programma's kan meedoen zoals Hollands Got Talent. En dat je dan geld en ervaringen kan winnen. En dat als je een kind ben dat je dan op een sport kan gaan en hoe vaker je het doet en hoe vaker je het ook thuis doet hoe groter de kans dat je later beroemd ermee kan worden. En ook meer sporten zoals meerdere soorten dansen, tennis, hockey, voetbal, enz.
4. Sims 3 Peuters & kleuters ik vind het altijd zo jammer dat je bijna niks met kleuters kan doen. Met deze uitbreiding kan je met een kinderwagen een stukje wandelen en kunnen ze naar het kinderdagverblijf enz. En ik wil dat kleuters ook mee kunnen op vakantie en naar verschillende kavels. Anders vind ik het altijd zo zielig.
5. Sims 3 Pretpark & Kermis Hiermee kan je ook naar het pretpark of de kermis. Prijzen winnen en in achtbaan. Lekker gezellig met heel de familie naar het pretpark. En dat er in de achtbaan dan ook een foto word gemaakt.
6. Sims 3 Bedrijven Dit is eigenlijk net als gaan het maken (Sims 2) Dat vind ik echt de beste uitbreiding van Sims 2, dus moet die zeker is Sims 3.
7. Sims 3 stadsleven Net als nachtleven (Sims 2). Maar dan ook meteen met hotels en appartementen. En natuurlijk lekker veel winkels.
8. Sims 3 Seizoenen Ik mis heel erg het veranderen van het weer in Sims 3. Seizoenen (Sims 2) was geweldig en hoort gewoon thuis in Sims 3
Nou dat waren al mijn ideeën
|
|
|
|
HT te breed, mag niet breder zijn dan 455 pixels. |
|
|
Dita-lion
|
Geplaatst op 26-07-2010, 22:01 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zou graag willen dat er de mogenlijkheid komt om echte feesten te geven. waarbij je dan allemaal dingen moet regelen. Zoals de koks, de zaal, de decoratie, een band die je kan boeken, podium, nieuwe interacsies (spelling...) zoals van podium, springen, optreden verstoren (leuk voor de slechte sims) mee singen... En de mogenlijkheid voor suprice party's lijkt me cool. Echte bruiloften. Leuke verjaardag's feesten. Dan ook gelijk een hoop nieuwe spulletjes om de feestjes geweldig te maken. Ook mogenlijk heid voor begravenis, geen feestje maar dat zou het spel wel echter maken. Kinderpartijtjes waarbij de kinderen naar de film gaan of de dierentuin die moet komen ( ) En dan de kermis en pretparken om daar je feestje te kunnen houden. cadeua's kunnen krijgen/geven zoals in sims 1. Natuurlijk moeten er in die uitbreiding familie kleding en voorwepen zitten. Glammor kleding en spullen want je moet er goed uit zien als sim zonder allemaal accessoires paketten. En als je dan ook nog een vleugje magie toevoegt word het feest pas echt geweldig. Tovenaars en heksen brengen het feest tot een heel nieuw niveau! Met hun spreuken en bezweringen. Drankjes waar ze een beetje toverdrank in doen en meer. De sims gaan los! (vergeet niet de vele nieuwe voorwerpen al meteen in de uitbreiding en niet in losse accessoires!)
Oke dat lijkt mij leuk.
misschien kunnen de dieren ook mee feesten (dan kunnen ze er meteen dieren in stoppen... oke niet te hard van stappel lopen!
Dit bericht is gewijzigd op 26-07 22:02.
|
|
|
|
iedereen is unique, maar ik ben anders |
|
|
|
|
cherrycheri
|
Geplaatst op 01-08-2010, 13:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wat ik eigenlijk mis is weer huisdieren maar ook vee... dat je dus bv of aan huis of landschap om je heen kan kopen (weides waar ook in gebouwd kan worden) waar je dan vee hebt, geiten/schapen/koeien en/of paarden! uiteraard kun je wat met die dieren doen... lijkt me ook gaaf als dan gelijk nieuwe beroepen uitkomen... verschillende dingen in de paarden..maar ook bv een geitenhouder, melkboer of schaapsherder! miss zelfs dat je je hond kan trainen (bordercolie) om de dieren ergens heen te brengen ofzo
|
|
|
|
|
|
|
Simscouture
|
Geplaatst op 01-08-2010, 13:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het liefst zou ik weer seizoenen willen hebben. Ik mis die gezellige sneeuw, en dan mogen kerstmis en nieuwjaar van mij er ook meteen bij. En dat je met kerst een kerstboom opzet. Koekjes bakt. De huiskamer versieren. En dat 's nachts (als je koekjes en melk bij de haard hebt neergezet) de kerstman cadeautjes brengt. En dat dan elke dag van de winter. En de laatste dag van de winter: Nieuwjaar. Met vuurwerk champagne. Kalkoen. Taart. enz. En bij de zomer glijbanen voor het zwembad. En hoge en lage duikplanken. Vallende bladeren in de herfst. En bloeiende bloemen in de lente.
Of dat je beroemd kan worden. Door te zingen, acteren, dansen, sporten, en meer zoals modellenwerk doen. Dus als je bijvoorbeeld acteert kan je dvd's toegestuurd krijgen met films waarin je zelf speelt. Maar je ziet je zelf niet echt omdat je zogenaamd make-up en pruiken draagt in de film Als model kan je je hele huis volhangen met je eigen foto's. Als sporter wordt je vaak opgehaald in een limousine voor handtekeningsessies en wedstrijden bij het stadion. Als danser kan je danswedstrijden organiseren, of je kan er aan een meedoen. Natuurlijk is er een dansstudio in de stad. Als zanger kan je je eigen muziek luisteren en wordt je gevraagd voor trouwerijen om daar te zingen.
Natuurlijk is er een filmset, zangstudio. etc.
Dit bericht is gewijzigd op 01-08 14:18.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|