|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ryann
|
Geplaatst op 09-03-2010, 07:27 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoiii....
waarom wordt het hier een beetje stilletjes,... als je iets vraagt of iets mag,... wordt er na 10 dagen nog niet gereageerd,.. iedereen zoo druk bezig met school? of werk? aah.. der is toch nog wel wat vrije tijd over?
naja ik ga zo dus na school en vanmiddag huiswerk maken.. zodat ik vanavond voor me zelf heb... 
maar wordt wel stil,... en pb sturen heeft geen zin
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
mijn sims 3 doet het niet en ik wordt er helemaal gek van |
|
|
nick414
|
Geplaatst op 09-03-2010, 12:24 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja das waar maar natuurlijk hebben mensen vrije tijd over maar dan gaan ze natuurlijk niet de hele tijd op SF die mense n achter de computertjes/laptopjes hebben ook nog een leve XD ik kom soms gewoon tussen door als ik mijn hw an het doen ben ofzo kijk ik ff snel of er nog nieuwe tpoics zijn of dat er gereageert is. maar ik blijf anders ook niet lang online. ik kijk meestel om de 15/30 min of er nog wat nieuws is als ik me heel erg verveel.
|
|
|
|
Als je computer de volgende keer weer hopeloos vastloopt bel dan de glazenwasser die heeft verstnd van windows |
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 09-03-2010, 15:47 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 09-03-2010, 07:27 Ryann schreef:
hoiii....
waarom wordt het hier een beetje stilletjes,... als je iets vraagt of iets mag,... wordt er na 10 dagen nog niet gereageerd,.. iedereen zoo druk bezig met school? of werk? aah.. der is toch nog wel wat vrije tijd over?
naja ik ga zo dus na school en vanmiddag huiswerk maken.. zodat ik vanavond voor me zelf heb... : P
maar wordt wel stil,... en pb sturen heeft geen zin
|
Ik ben hier bijna elke dag en kom dan de hele dag door kijken of er mensen zijn die vragen hebben...............ik heb geen pb's gehad en ALS ik ze krijg beantwoord ik ze zodra ik ze lees..............en op school zit ik al heel lang niet meer, werken doe ik ook niet............ en vrije tijd heb ik tussen het huishouden door :P En als ik denk dat ik ergens kan antwoorden dan doe ik dat
Dit bericht is gewijzigd op 09-03 15:48.
|
|
|
|
Hulp nodig? Stel je vraag ik help je graag bij het vinden van antwoorden! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kristelle
|
Geplaatst op 16-03-2010, 16:00 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Waarom zou de maandag tegenvallen.....Omdat het dan nog 5 dagen duurt voordat het weer weekend is,en we met zn alle de dagen weer gaan aftellen totdat het maandag is,op maandag weer flink balen omdat het maandag is,de dagen aftellen tot het weekend is,in het weekend balen omdat het bijna maandag is...... Nee sorry heb me daar allang over gezet
|
|
|
|
Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten. |
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 16-03-2010, 17:58 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 15-03-2010, 19:39 Carm-sims schreef:
[...]
Wat is er mis met homo's? Het is misschien een beetje discriminerend, dat wat er in je HT staat..
|
Een beetje????? In DEZE context (zoals hij het bedoelt) is het ALLEEN MAAR discriminerend!!! Maar of het nou nodig is omdat soort zaken hier op het forum te plaatsen......niet echt dus..........vandaar dat het er na dit bericht ook AF gaat!
Op 16-03-2010, 16:00 kristelle schreef:
Waarom zou de maandag tegenvallen.....Omdat het dan nog 5 dagen duurt voordat het weer weekend is,en we met zn alle de dagen weer gaan aftellen totdat het maandag is,op maandag weer flink balen omdat het maandag is,de dagen aftellen tot het weekend is,in het weekend balen omdat het bijna maandag is...... Nee sorry heb me daar allang over gezet
|
Whahahahaha dat vind ik nou een verstandige keuze! Dus voor jou geen "I don't like monday' acties? LMAO
Dit bericht is gewijzigd op 16-03 18:00.
|
|
|
|
Hulp nodig? Stel je vraag ik help je graag bij het vinden van antwoorden! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Felines
|
Geplaatst op 18-03-2010, 13:39 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb dit weekend een druk weekend, vandaag donderdag, vroeg uit van school: vrijdag krijg ik mijn rapport, het is een geweldig rapport, mijn laagte cijfer is een 6.8  zaterdag heb ik een jazzballet ( dansen) wedstrijd, de nederlande voorrondes, we hoeven alleen door te gaa om te komen vor de nederlande kampioenschappen, maar voorrondes zijn ook belangrijk  en zondag ga ik naar mijn geboorteplaats om op bezoek te gaan bij mijn tante die al 3 weken in het ziekenhuis ligt. druk he
|
|
|
|
voor al je vragen over de sims 2 |
|