|
tarac
|
Geplaatst op 13-01-2010, 23:35 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Er komt nog een nieuw uitbreidingspakket:
Laat je fantasie de vrije loop en creëer je eigen unieke Sims met behulp van het eenvoudig te gebruiken ontwerpgereedschap. Hiermee heb je eindeloze mogelijkheden om het gezicht, het kapsel, de ogen en meer van je Sims aan te passen.
KENMERKEN Maak je eigen Sims – Van haarkleur tot oogkleur, gezichtsvorm tot lichaam, pas alles van het uiterlijk van je Sim aan. Bepaal het karakter – Zijn je Sims kwaadaardig, romantisch, paranoïde, kleptomanen of iets anders? Pronk met je Sims online – Maak verbinding en deel je creaties met de wereld. Download Sims, outfits en meer. Breng je Sims tot leven in de Sims 3 – Bouw hun huizen, verken nieuwe locaties en vervul hun levensdoel.
|
Prijs: 9,99 Te downloaden vanaf de store (voorlopig alleen engels zo te zien)
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ashley_2008
|
Geplaatst op 11-04-2010, 12:40 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dit vond ik ergens:
Aangezien er nogal wat onduidelijkheid lijkt te zijn over de tool De Sims 3 Sim Creëren wil ik hierbij enige toelichting geven.
De Sims 3 Sim Creëren is vooral bedoeld voor mensen die benieuwd zijn naar De Sims 3 en met CaS alvast een voorproefje kunnen krijgen. In Nederland en België is CaS exlcusief verkrijgbaar via EA Store en krijg je het aankoopbedrag van CaS terug wanneer je na dit voorproefje de volledige versie van De Sims 3 via de EA Store besluit te kopen.
De beslissing om CaS alleen via EA Store aan te bieden is een lokale beslissing, in andere landen ligt de game mogelijk wel in de winkels. Voor huidige spelers zal CaS weinig extra’s bieden. Ik heb helaas geen inzicht in eventuele verschillen tussen CaS als losse game en de CaS zoals deze verwerkt zit in De Sims 3.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|