|
Tarkus
|
Geplaatst op 17-01-2010, 23:46 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Nu heeft mijn simvrouw een van haar vriendinnen zien sterven tijdens een verjaardagsfeestje. Nu wordt er in het verhaaltje dat je te zien krijgt, omdat mijn simvrouw erg verdrietig is, vertelt dat ik de grafsteen een plek moet geven. Maar waar kan ik die steen vinden dan? Op het kerkhof zelf is hij niet te vinden. Moet ik hem bij de overleden sim thuis halen? Of welke andere manier anders?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Hulp nodig? Stel je vraag ik help je graag bij het vinden van antwoorden! |
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 18-01-2010, 19:30 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ja dat dacht ik dus ook maar ja de vrouw ging dood bij de eettafel in mijn sims huis, maar ja heb rond gekeken maar kan niks vinden in die omgeving en in mijn inventaris of familie inventaris is ook niks te vinden, dus ja weet het ook niet.
UPDATE: Nog steeds krijg ik steeds een icoontje bij mijn humeur meter te zien waar een steen te zien is, dit geeft steeds negatief humeur, maar ja ik weet nou nog steeds niet waar ik die urn kan vinden of waar ik die dode sims terug kan vinden 
Dit bericht is gewijzigd op 25-01 00:06.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maramsp
|
Geplaatst op 13-02-2010, 12:20 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Je kan toch gewoon een gedownloade tombsteen in je tuin neerleggen? Ik heb nog nooit een sim zien dood gaan, maar volgens de beschrijvingen op TSR moet het werken.. Maar ja. Het is altijd het proberen waard. Werkt het niet dan verwijder je hem gewoon weer..
|
|
|
|
Amd phenom II 720 BE 2.8ghz cl 3.3ghz Asus a3n hd/hdmi tweaked 32gb ram geforce gtx260 core 216sli windows 7 ultimate 64 bit |
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 13-02-2010, 13:39 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
ook als ze onvergetelijk zijn dan nog gaan ze een keer dood.........of ze moeten de eigenschap Pechvogel hebben, dan is de kans aanwezig dat ze niet dood gaan hahaha die pech hebben ze dan :P Je zou eens moeten kijken hoeveel dagen je sims nog leven..........dat kan je bij de persoonlijkheid van die sim zien. Nou kan het wel zo zijn dat ze nog iets langer doorleven dan die precieze aantal dagen die hun persoonlijkheid aangeeft maar dat is volgens mij willekeurig en kan je niet zo standaard zeggen hoeveel dagen meer er nog na komen
Dit bericht is gewijzigd op 13-02 13:41.
|
|
|
|
|
|
maramsp
|
Geplaatst op 13-02-2010, 13:51 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-02-2010, 13:39 Tarkus schreef:
ook als ze onvergetelijk zijn dan nog gaan ze een keer dood.........of ze moeten de eigenschap Pechvogel hebben, dan is de kans aanwezig dat ze niet dood gaan hahaha die pech hebben ze dan : P Je zou eens moeten kijken hoeveel dagen je sims nog leven..........dat kan je bij de persoonlijkheid van die sim zien. Nou kan het wel zo zijn dat ze nog iets langer doorleven dan die precieze aantal dagen die hun persoonlijkheid aangeeft maar dat is volgens mij willekeurig en kan je niet zo standaard zeggen hoeveel dagen meer er nog na komen
|
Ik zal er op letten. Thnx voor de tip ben benieuwd 
|
|
|
|
Amd phenom II 720 BE 2.8ghz cl 3.3ghz Asus a3n hd/hdmi tweaked 32gb ram geforce gtx260 core 216sli windows 7 ultimate 64 bit |
|
|
Shadi
|
Geplaatst op 18-02-2010, 18:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 13-02-2010, 13:39 Tarkus schreef:
ook als ze onvergetelijk zijn dan nog gaan ze een keer dood.........of ze moeten de eigenschap Pechvogel hebben, dan is de kans aanwezig dat ze niet dood gaan hahaha die pech hebben ze dan : P Je zou eens moeten kijken hoeveel dagen je sims nog leven..........dat kan je bij de persoonlijkheid van die sim zien. Nou kan het wel zo zijn dat ze nog iets langer doorleven dan die precieze aantal dagen die hun persoonlijkheid aangeeft maar dat is volgens mij willekeurig en kan je niet zo standaard zeggen hoeveel dagen meer er nog na komen
|
Zoek bij de familie van je vriendinnen vooral ouders/broers/zussen
|
|
|
|
|
|
|
Simpy
|
Geplaatst op 28-02-2010, 17:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Jongens! Wat doen julie moeilijk. Ik zal het speciaal voor julie in stapjes doen hoor!
Stap 1. Ga naar kaart bekijken. Stap 2. Stuur je sim naar de begraafplaats Stap 3. Klik op het masoleum. Stap 4. Kies met doden omgaan. Let op! Dit kan alleen als je diegene kende of vrienden was. Stap 5. Kijk of de grafsteen in het inventarisje zit die je dan tezien krijgt. Stap 6. Sleep hem eruit en zoek een mooi plekje op.
Ojaa, na twee dagen is dat icoontje weg. Het gaat niet sneller dan twee dagen. Dus telkens huilen ofzo helpt ook niet. Niets helpt. Alleen twee dagen wachten.
Nou ik hoop dat julie het snappen. Ik heb wat voor julie gedaan nu moeten julie iets voor mij doen. Die fam. Bagley he. In Riverview. Die zitten vlabij de oude graanmolen waar Stefano Bigoli woont. Wat deed de Fam. Bagley wat het daglicht niet kon verdragen. Ik kom er pas net achter. Als die fam. al héél lang dood is Ik keek daar en zag een schuur vol spullen. Stelen??
Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
|
|
paardemeisje77
|
Geplaatst op 28-02-2010, 17:30 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-02-2010, 17:14 Simpy schreef:
Jongens! Wat doen julie moeilijk. Ik zal het speciaal voor julie in stapjes doen hoor!
Stap 1. Ga naar kaart bekijken. Stap 2. Stuur je sim naar de begraafplaats Stap 3. Klik op het masoleum. Stap 4. Kies met doden omgaan. Let op! Dit kan alleen als je diegene kende of vrienden was. Stap 5. Kijk of de grafsteen in het inventarisje zit die je dan tezien krijgt. Stap 6. Sleep hem eruit en zoek een mooi plekje op.
Ojaa, na twee dagen is dat icoontje weg. Het gaat niet sneller dan twee dagen. Dus telkens huilen ofzo helpt ook niet. Niets helpt. Alleen twee dagen wachten.
Nou ik hoop dat julie het snappen. Ik heb wat voor julie gedaan nu moeten julie iets voor mij doen. Die fam. Bagley he. In Riverview. Die zitten vlabij de oude graanmolen waar Stefano Bigoli woont. Wat deed de Fam. Bagley wat het daglicht niet kon verdragen. Ik kom er pas net achter. Als die fam. al héél lang dood is Ik keek daar en zag een schuur vol spullen. Stelen??
Alvast bedankt!
|
Nouw je krijgt er wel spullen van en als ze al dood zijn....
paardemeisje77
|
|
|
|
heey, vragen over sims 1? ik ga proberem ze te beantwoorden |
|
|
|