|
Dawn
|
Geplaatst op 05-02-2010, 11:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Wanneer ik mijn computer opstart (Windows XP) dan gaat eigenlijk gewoon alles maar dan wanneer ik zeg maar kan kiezen op welk account ik wil zegt ie: Slaapstand geactiveerd. terwijl ik nergens op druk of zo, m'n beeld aan en uitzetten lukt ook niet.
Het is al eerder voorgekomen en toen lag het aan een soort ventilator in mijn computer die bij de videokaart of zo zit. Zou het hier weer aan liggen of is het misschien iets anders?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Antario
|
Geplaatst op 05-02-2010, 12:28 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik mag aannemen dat je je pc al eens helemaal hebt schoongemaakt voor je hierheen kwam?
wat geeft aan in de slaapstand te gaan, een popup in je monitor of windows zelf? en wat doet hij precies na in deze slaapstand te gaan? aka doet hij helemaal niets meer en reageerd ook op niets meer?
verder is dit wel een beetje een vreemde zaak....een pc zou zichzelf compleet uit moeten schakelen bij oververhitting, tenzei je echt een hele oude pc hebt
dus dat is niet het eerste waar ik aan denk
Dit bericht is gewijzigd op 05-02 12:29.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tam
|
Geplaatst op 08-02-2010, 14:52 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-02-2010, 15:51 Mussiicc schreef:
[...]
Bij ons staan ze de hele dag aan .. En dan in de avond laat ook nog. Misschien dat het daardoor komt?
Ik moet echt minder op de computer zitten. :$
|
Nee, in principe moet hij gewoon dag in dag uit aan kunnen staan, vermoed toch dat het met je instelling heeft te maken. Zoals al gezegd was. Of idd dat hij te warm wordt, maar zou eerst eens naar de instellingen kijken, als je hem weer terug hebt. En misschien eens van binnen schoonmaken, stof is ook een grote oorzaak van ellende. Maar kijk uit, wel zo wie zo de stroom er helemaal afhalen.
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 14:55.
|
|
|
|
|
|