Tam Geplaatst op 08-02-2010, 00:43 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb een alleenstaande man en 2 vrouwen, waaronder er eentje volgens mij op vrouwen valt. Nu wil ik eigenlijk die alleenstaande man toch eens proberen te koppelen aan een vrouwtje, geen oude dame, hij is net afgestudeerd, dat schijnt dus te kunnen met hot date. Tot op heden ben ik nog niet tegen gekomen hoe ik dat moet doen en waar. Jammer dat de sims1 zo weinig nog wordt besproken, want nu kan ik alleen maar vragen stellen, zonder dat ik via zoekbutton kan gaan zoeken.

Ik heb alle uitbreidings sets er op gezet, met uitzondering van abracadabra, die trekt me niet zo, mijn oudste wel hoor, die vind het geweldig.

Misschien stel ik deze vraag in het verkeerde topic, ik heb een man en een vrouw samen een woning laten betrekken, maar zodra ik ze wil laten zoenen, wil de man er niets van weten    Zo krijg ik natuurlijk nooit gezinsuitbreiding. Hoop dat iemand me wat tips kan geven, ze willen nog niet eens in 1 bed slapen    

meld dit bericht aan een moderator

Tarkus Geplaatst op 08-02-2010, 09:04 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ze misschien toch eerst wat meer met elkaar laten praten en contact maken?
Je kan ook altijd het andere simskarakter gebruiken om ze met elkaar te laten zoenen als de ene wel wil en de andere niet.
Maar meestal houd het in dat ze elkaar toch nog niet goed genoeg kennen

Liesje19 Geplaatst op 11-02-2010, 20:43 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Probeer veel te praten en te knuffelen. Ga zelf(alleen) naar de stad en koop cadeaus voor je vriendin. Doe wel de geldcode dan kan je die ring en ketting kopen. dan komt er een hartje. dan ben je verliefd. veel succes

Sims is my live! 
tarac Geplaatst op 11-02-2010, 22:03 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Praten is het toverwoord bij de sims, praten, praten en nog eens praten.
Dan heel voorzichtig toenadering zoeken. Wordt dat niet op prijs gesteld, dan maar weer praten.
Loop niet te hard van stapel door ineens vurig te gaan kussen, want dan kun je weer opnieuw gaan beginnen.
Geduld is een schone zaak.

Toch moet het eens, ook zonder cheats en zonder toveren, lukken.
Ik heb eens 2 mannen en 2 vrouwen eerst verliefd laten worden op elkaar (zelfde geslacht) tot de mededeling "zullen we een kindje adopteren" en ze daarna weer zo ver gekregen dat uiteindelijk de mannen met de vrouwen trouwden en er dus weer een "normale" gezinsverhouding ontstond.

Tip: kijk uit met wie wie ten huwelijk vraagt in zulke gevallen, want voor dat je het weet wonen ze met zijn vieren in het zelfde huis.
Regel is: Wie vraagt, daar wordt bij in huis getrokken.

Verwacht ook niet dat wanneer je iemand ten huwelijk vraagt het gelijk JA is.
De tegenpartij moet echt alle balkjes groen hebben, net naar de WC gegaan zijn, zich volgegeten hebben (liefst koekjes en verjaardagstaart), anders wordt het weer een NEE. Het drijft je af en toe bijna tot waanzin.  

Tam Geplaatst op 14-02-2010, 21:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dank jullie wel voor het verlichtende antwoord. Op dit moment speel ik even geen sims, maar zodra ik me weer beter voel, ga ik er weer mee verder. Nu weet ik tenminste dat het in principe wel kan, maar denk dat ik zelf het te snel wil   . Ben in ieder geval een stuk wijzer weer geworden.