|
maramsp
|
Geplaatst op 08-02-2010, 09:32 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey mensen, ik heb dus sims 3. Maar ik kan alleen maar custom stuff installeren en gebruiken. Hier een uitleg over hoe en wat. Ik download bijvoorbeeld riverview of de tiki set. Ik zet m in mijn documenten\Electronic Arts\De sims 3\Downloads neer Ik start sims 3 launcher op. Ik ga naar Downloads. Ik vink die 2 aan. En alles verder wat ik heb gedownload Ik klik op installeren, scherm verschijnt, alles is geinstalleerd en ik klik op oke
Maar nu komt t. Dat kleine scherm zegt geinstalleerd en klaar voor gebruik enzo. Maar als ik dan kijk bij geinstalleerd materiaal. Dan staat er dat t niet geinstalleerd is. Ook staat dat icoontje er niet achter dat t in t spel beschikbaar is. Wat moet ik doen? Moet ik screenshots maken, en die laten zien? Zodat jullie me kunnen helpen? Ik weet t echt niet. Want custom stuff van tsr of mod the sims doet t wel.. Ik wil zo graag die tikiset, sommige haarstijlen, die toyota Alvast bedankt,
Groet van Martijn
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Amd phenom II 720 BE 2.8ghz cl 3.3ghz Asus a3n hd/hdmi tweaked 32gb ram geforce gtx260 core 216sli windows 7 ultimate 64 bit |
|
|
tarac
|
Geplaatst op 08-02-2010, 11:26 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Van Riverview weet ik uit ervaring dat die alleen maar werkt met een officiele download van de officiele site desims3.nl Andere downloads of kopietjes daarvan willen niet goed installeren. Je krijgt wel de mededeling dat het geinstalleerd is, maar dat is niet zo.
Verwijder de oude downloads, download ze opnieuw van de officiele site. Zet ze in het mapje Downloads en installeer ze via de Launcher.
|
|
|
|
1 dwaas kan meer vragen stellen dan 100 wijzen kunnen beantwoorden |
|
|
Rosey71
|
Geplaatst op 08-02-2010, 14:47 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Na het installeren van de patch (als ik me niet vergis 1.8) is het niet meer mogelijk illegale EA Store downloads te installleren, EA heeft hier wat ingezet dat ie illegale Store downloads zoekt en niet installeert. Hij zegt wel dat het geinstalleerd is maar je ziet het niet in het spel, andere downloads bijvoorbeeld van MTS of TSR doen het wel.
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 14:54.
|
|
|
|
Roses are red, violets are bleu, I love IRC, Hope you do 2: irc.abjects.net #Liberty |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maramsp
|
Geplaatst op 13-02-2010, 10:05 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik heb die stuff dan illegaal en voorlopig het spel zelf ook.. Ik heb t wonder boven wonder voor t grootste gedeelte aan de praat gekregen. Maar ik ben t zat. 1 maart ga ik maar naar de winkel, leg 100 euro neer en dan ben ik van t gezeik af. Dan kan ik ze tenminste wel normaal doen. Moet dan wel kijken wat ik officieel download gezien ik maar 2000 of 3000 sims points heb, maar ja.. Jammer dat EA dit doet.. Ik heb namelijk de stelling.. De beste demo is t volledige spel. En als t echt goed is koop je het toch wel!
Edit:--> ik heb niet gezien dat ik per ongeluk een power post heb gemaakt. Mijn excuses hiervoor
Dit bericht is gewijzigd op 13-02 12:05.
|
|
|
|
Amd phenom II 720 BE 2.8ghz cl 3.3ghz Asus a3n hd/hdmi tweaked 32gb ram geforce gtx260 core 216sli windows 7 ultimate 64 bit |
|
|
|
|
|
|
|