|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 08-02-2010, 18:14 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ik heb dat ook gehad met verschillende dingen............ik had daar een simpele oplossing voor
DELETE :P
En zoeken naar iets anders dat WEL werkt 
Of je gaat naar de site waar je ze vandaan gehaald hebt en zoekt daar op wie de maker is van die sims3packs en vraagt hen waarom hun sims3pack het niet doet..........het is namelijk ONMOGELIJK om steeds voor iedereen uit te zoeken of en waarom een bepaalde pack niet werkt zeker als andere packs het wel gewoon doen, ja dan ligt het toch echt aan de pack zelf en lijkt het me gewoon handiger als je de maker van die pack die vraag stelt..............waarom werkt jou pack niet? :P
Dit bericht is gewijzigd op 08-02 19:42.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Hulp nodig? Stel je vraag ik help je graag bij het vinden van antwoorden! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 10-02-2010, 17:06 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Ja dus daarom zei ik al..............DELETEN  En zoals al gezegd wordt naar de makers van die simspacks gaan en hun vertellen dat hun pack niet meer werkt in de geupdate games (waarschijnlijk weten ze dat al) en ja misschien hebben ze er dan wel een die aangepast is en weer wel werkt.
Maar als ze niet willen installeren...............dan willen ze gewoon niet installeren en daar doen je dan NIKS aan behalve dus deleten en zoeken naar iets soortgelijks dat wel geďnstalleerd wil worden 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Hulp nodig? Stel je vraag ik help je graag bij het vinden van antwoorden! |
|