maramsp Geplaatst op 13-02-2010, 12:15 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dag mensen.

Waarschijnlijk hebben jullie er ook al wel van gehoord, maar ik ben er nog geen topic hier over tegen gekomen. Maar goed.

Allereerst heb ik hier een linkje..

http://www.sims3nieuws.nl/2010/01/2...rdt-tweede-uitbreiding-voor-sims-3/

Hier staat niet veel op. Maar via wat engelse sites kan ik meer vertellen.

Bart Smit schijnt per ongeluk de game te hebben aangekondigd, maar toch staat ie bij hun in t systeem. Ik ben hiervoor naar mijn lokale Bart Smit gegaan en heb het geferifieerd. Het schijnt dat het echt gaat gebeuren. 4 juni 2010 moet die uitkomen. Maar ik heb hier mijn twijfels bij. Electronic arts kennende schuiven ze met de datum en de naam zal ook wel anders worden. Anyway, als jullie het leuk vinden kun je er over discusieeren.

Een laatste berichtje, het schijnt hier te gaan over een combinatie van Gaan het Maken en Vrije tijd. Dit alles gecombineerd in 1 uitbreidings pakket voor Sims 3.

Hier alvast mijn mening..

Opzich ben ik er wel blij mee, maar ik had liever seizoenen gehad. Dat was wat mij betreft de beste uitbreiding van sims 2.

Groeten van Martijn

meld dit bericht aan een moderator

Amd phenom II 720 BE 2.8ghz cl 3.3ghz Asus a3n hd/hdmi tweaked 32gb ram geforce gtx260 core 216sli windows 7 ultimate 64 bit 
tarac Geplaatst op 13-02-2010, 12:39 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Kan best een leuke uitbreiding worden.

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Seizoenen is voor mij 1 van de minst aantrekkelijke uitbreidingen van de Sims 2 geweest.

mellejw Geplaatst op 13-02-2010, 12:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 13-02-2010, 12:39 tarac schreef:
Kan best een leuke uitbreiding worden.

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Seizoenen is voor mij 1 van de minst aantrekkelijke uitbreidingen van de Sims 2 geweest.

idd seizoenen was euk met het weer etc. maar het bracht niet veel nieuws...
geef mij maar appartementsleven en GHM!

iki wo tsumeti hashirinukero yami wo saite  
maramsp Geplaatst op 13-02-2010, 13:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hehe, alle uitbreidingen van sims 2 waren gewoon goed. Jammer dat t zo zwaar is.. maar ja, doe je niks aan

Amd phenom II 720 BE 2.8ghz cl 3.3ghz Asus a3n hd/hdmi tweaked 32gb ram geforce gtx260 core 216sli windows 7 ultimate 64 bit 
Leandertjuh Geplaatst op 13-02-2010, 14:04 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Op 13-02-2010, 13:18 maramsp schreef:
hehe, alle uitbreidingen van sims 2 waren gewoon goed. Jammer dat t zo zwaar is.. maar ja, doe je niks aan

Maar bij Sims 3 nemen de uitbereidingen toch niet veel ruimte in? Toch gewoon netzoveel als Sims 3 basis?

Verder lijkt het me een super leuke uitbereiding! GHM vond ik altijd al heel leuk, en Vrije Tijd deed het niet, maar die leek me ook altijd heel erg leuk! Ik kan niet wachten tot hij uit komt!!

Dit bericht is gewijzigd op 13-02 14:04.

Vakantieee! 
krisjeeee Geplaatst op 03-03-2010, 13:38 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

De Sims 3 Ambities is het tweede toekomstige uitbreidingspakket van De Sims 3. In dit pakket draait het allemaal om het verbeteren van de ambities van je Sims, voor zowel hobby’s als werk.

De Sims 3 Ambities is verkrijgbaar vanaf 4 juni 2010 als alles meezit. Officiële informatie ontbreekt op dit moment nog.

Bron: SimsPlanet2   ( Het onvakkundig Forum xD)

Dit bericht is gewijzigd op 03-03 13:43.

Ceet Geplaatst op 03-03-2010, 13:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hmm ik moet zeggen het trek me niet echt aan hun nieuwe uitbreidingspakket..

het lijkt me nogal saai..

Sims 3 i'm lovin it parapapa 
krisjeeee Geplaatst op 03-03-2010, 14:27 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

HAHAH xD

ik ga hem zelf ook niet kopen hoor omdat ik zelf alleen de iligale sims 3 heb!!
Maar ik zag de informatie staat en dacht misschien leuk voor op het simsforum!

Tarkus Geplaatst op 03-03-2010, 14:31 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Alsof ze nog niet genoeg ambities hebben die sims hahahahah

Maar ja ik ben benieuwd, khad liever huisdieren zien komen, maar goed ik heb tijd :P dus wacht geduldig af en kijk uit naar deze uitbreiding, al is het maar omdat ik geen idee heb wat ik me erbij moet voorstellen.
Misschien kan je sim bij de vrijwillige brandweer? Of begrafenisondernemer worden? LOL
Illusionist? Dat is ook wel leuk maar ja 3 maanden is nog best ver weg hahahaha

ja valt me reuze mee dat er nu pas over gesproken wordt hier..........ik zie op andere sites namelijk als sinds 22 feb dat er over gesproken is lol
En wij hier pas 3 maart...............oei oei, nou maar hopen dat we niet te laat zijn als hij uitkomt hahahaha :P

Dit bericht is gewijzigd op 03-03 14:32.

idolsnikki Geplaatst op 03-03-2010, 14:50 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

ben benieuwd, lijkt me heel leuk

Ladygaga Geplaatst op 03-03-2010, 16:16 Reageer
verwijderd
Verstuur privé bericht

Ik kijk er naar uit, lijkt me erg cool  

SIMS 3 <'33 
Coramissjj Geplaatst op 04-03-2010, 08:09 Reageer
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Een nieuw uitbreidings pakket!
Release datum is in Engeland (Amerika) 1 Juni
Hier staat er wat in het engels over:
I think it is safe to say that The Sims 3 Ambitions is the next expansion pack in The Sims 3 series.  While on Amazon I decided to do a search for the game, and surprisingly – the website had a listing – complete with a placeholder boxart and 4 images that may be from the new game.  I think we’ll soon find out this week more about this expansion!

Release date is set for June 1st, and I think the price tag is…well $39.99

en nog wat plaatjes:
Voorkant:

Gewone plaatjes:

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 08:09.

Voor al je vragen over De Sims 2&3  
mellejw Geplaatst op 04-03-2010, 08:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

hier was al een topic over! maarja wel leuk.

krisjeeee Geplaatst op 04-03-2010, 09:42 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Idd, er is al en topic over gemaakt !!

Ik heb die namelijk gemaakt! lolz xD

kijk hier maar eens : http://www.simsforum.nl/forum/view/i...ambities-nieuwe-uitbreidings-pakket#411871

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 09:46.

nick414 Geplaatst op 04-03-2010, 09:56 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 03-03-2010, 16:16 Ladygaga schreef:
Ik kijk er naar uit, lijkt me erg cool  

snateraar Geplaatst op 04-03-2010, 14:21 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dit haal ik van http://www.sims3nieuws.nl/2010/03/04/sims-3-ambities-komt-eraan/

Met trots kondigen wij aan: De Sims 3 Ambities

Verbreed de horizon van je Sims met een aantal geweldige nieuwe carrièremogelijkheden. Met De Sims™ 3 Ambities bepaal jij zelf of je Sim dappere heldendaden verricht, of het leven van de buren zuur maakt. Laat je Sim als dappere brandweerheld optreden, de stad verbouwen als binnenhuisarchitect of een extreem leventje leiden als tatoeëerder. Zal je Sim bakken geld verdienen als technisch uitvinder, of brood op de plank brengen door als gestoorde wetenschapper aan de slag te gaan? Kan je Sim als privédetective geheimen ontrafelen door vingerafdrukken te vinden of een verdachte door elkaar te rammelen om zo aan informatie te komen? Hun toekomst ligt volledig in jouw handen!

KENMERKEN

- Voor de allereerste keer kun jij zelf bepalen welke acties en interacties je Sim uitvoert, terwijl hij of zij aan het werk is.

- Verricht heldendaden of haal kattenkwaad uit als lid van de brandweer, privédetective, dokter, spokenjager en meer!

- Bepaal zelf hoe de carrière van je Sim verloopt; laat je Sims goed of slecht werk verrichten, creatief te werk gaan, als ondernemer de top bereiken of er de kantjes vanaf lopen als luiwammes.

- De keuzes die je Sim op het werk maakt, hebben vanaf nu effect op de stad en andere Sims. Verbouw de gebouwen in de stad als binnenhuisarchitect, of bepaal hoe je buren erbij lopen als stylist.

Leef je uit met de totaal nieuwe vaardigheden en activiteiten! Probeer het uitvinden, beeldhouwen en tatoeëren onder de knie te krijgen en probeer geld te verdienen met de nieuwe vaardigheden die je op hebt gedaan.

Bron: EA Nederland

Nog wat plaatjes..

ga nu niet zeuren dat ik spul jat van S3N, ik werk daar.

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 14:22.

Nortix Geplaatst op 04-03-2010, 15:59 Reageer
user icon
global moderator+
Verstuur privé bericht

Ziet er superleuk uit, ik ben er heel benieuwd naar.
Misschien kan mijn computer deze zomer Sims 3 wel aan en dan kan ik het leuk uitproberen.

Carm-sims Geplaatst op 04-03-2010, 16:19 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik dacht dat Sims 3 al heel uitgebreid was wat betreft je Sim kenmerken geven.
Blijkbaar vindt EA van niet .. Ik zou hem niet kopen, ik heb Sims 3 niet eens, en al had ik hem wel; ik vind het iets té uitgebreid worden.

Felines Geplaatst op 04-03-2010, 16:47 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ze zijn al lekker bezig met uitbreidingen voor de sims 3, wat is de volgende.
huisdieren of.. of iets met toveren of zo of iets eng ofzo. idk

nick414 Geplaatst op 04-03-2010, 17:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik denk niet dat er nog iets met toveren komt. volgens mij proberen ze de sims 3 juist zo realistisch mogelijk te houden dus ikdenk jammer genoeg niet dat er nog iets met toveren komt.

mellejw Geplaatst op 04-03-2010, 17:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2010, 17:14 nick414 schreef:
ik denk niet dat er nog iets met toveren komt. volgens mij proberen ze de sims 3 juist zo realistisch mogelijk te houden dus ikdenk jammer genoeg niet dat er nog iets met toveren komt.

bij sims 1 en 2 kwam als laatste uitbreidingspakket altijd nog iets met toveren dus ik denk het eigenlijk wel...

Coramissjj Geplaatst op 04-03-2010, 17:23 Reageer
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

leuk,
ga ik zeker kopen!

Voor al je vragen over De Sims 2&3  
snateraar Geplaatst op 04-03-2010, 20:33 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Nieuw filmpje:

bron: http://www.sims3nieuws.nl/2010/03/04/trailer-sims-3-ambitions/

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 21:06.

Tarkus Geplaatst op 04-03-2010, 21:13 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2010, 17:14 nick414 schreef:

Lol en je wou zeggen dat het vechten met mummies in Egypte realistisch te noemen is? Of dat je na het eten van bepaald voedsel jonger wordt? Of dat je wafels in de oven maakt? haha en ach zo zijn er nog wel wat dingen te vinden die echt niet zo realistisch zijn, dus ja beetje tovenarij zit er natuurlijk al in het spel hehehe

Dat filmpje is overigens best wel vet hehehe dus ja laat die zomer maar beginnen

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 21:15.

krisjeeee Geplaatst op 04-03-2010, 21:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2010, 21:13 Tarkus schreef:
[...]

Lol en je wou zeggen dat het vechten met mummies in Egypte realistisch te noemen is? Of dat je na het eten van bepaald voedsel jonger wordt? Of dat je wafels in de oven maakt? haha en ach zo zijn er nog wel wat dingen te vinden die echt niet zo realistisch zijn, dus ja beetje tovenarij zit er natuurlijk al in het spel hehehe

Dat filmpje is overigens best wel vet hehehe dus ja laat die zomer maar beginnen

Dit bericht is gewijzigd op 04-03 21:15.

HAHA idd met mummies vechten lolz niet echt realistisch!   en ook met die wafels die moeten niet eens in de oven xD

2 3 4 ... 9