Aryasa Geplaatst op 04-05-2010, 09:03
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi =)
Ik heb een 'handleiding' geschreven voor een vriendin.. En ik bedacht dat ie hier miss ook wel handig zou zijn.. Beoordeel?
--
Hi ^^

Begin!
Allereerst beginnen we met::
naar http://nl.thesims3.com te gaan. Daar druk je op registreren. Vul alles in, maar zet je leeftijd op 18 als je dat nog niet bent, zowel al geweest, vul dan je gewone leeftijd in!!

Registratie
Als je eenmaal binnen bent.. Ga je naar de Store, deze link staat bovenaan naast Uitwisseling. Linksbovenin, (Niet op de balk, maar eronder) staat je gebruikersnaam.. En daaronder 0 Simpoints. Dan kom je op Mijn Account. Je zit dan op de pagina Simpoints kopen, je moet er 1tje naar boven, naar Accountdetails. Klik daarna op Code verzilveren, en vul daar je serie-nummer in (Aan de achterkant van het boekje)... Als het goed is kun je dan 1000 simpoints besteden in de shop!

Shop
Je klikt nogmaals op de Shop. Dan zie je links een menu.. Klik op een van die dingen, en kijk rond! Wees niet al te snel klaar, want er zijn heel veel mogelijkheden.. En je hebt maar een beperkt budget!

Uitwisseling
In de Uitwisseling, kun je naar andermans creaties kijken en downloaden. Klik op de link Uitwisseling. Je ziet weer links een menu staan. Klik op een van die links, en je ziet een heel menu verschijnen! Hier mag je zoveel downloaden als je wilt!

Downloads installeren
Open het startmenu van de Sims 3. Dan ga je naar Downloads (in het startmenu, niet op de website). Als je spul gedownload hebt, kun je het daar volgen. Je klikt erop, en dan op Installeren (dit staat onderin). Dan krijg je na een paar minuten (afhankelijk van de snelheid van je PC), een melding: [Naam gedownload item] is al geinstalleerd.
Klaar!
Dan staat het in je spel! Zo kun je talloze werelden, sims, kleding huizen kavels, noem maar op downloaden!

Veel succes!

x
Aryasa

Dit bericht is gewijzigd op 04-05 09:05.

meld dit bericht aan een moderator

Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Waarom zou ik dan nog leren? 
tarac Geplaatst op 04-05-2010, 09:41
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Handig, bedankt

Aryasa Geplaatst op 04-05-2010, 10:09
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Graaggedaan ^^

Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Waarom zou ik dan nog leren?