|
nick414
|
Geplaatst op 04-05-2010, 11:40 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
simpoints kopen via sms (vraag het altijd aan je ouders als je minderjarig bent en simpoints wil kopen, dit kost wel ECHT GELD)
de simpoints zijn nu ook te koop via sms. je gaat naar de site (www.thesims3.com)en gaat naar de store (klik bovenaan het scerm op store). als je nu wat naar beneden scrolt zie je onder het knopje mijn account, een rechthoeking vakje waarin staat,, koop simpoints via je mobiletelefoon. klik daar op, en er verschijnt scerm met 2 sims popetjes. ergens onderaan staat I have read and accept the Digital Services Agreement. lees deze even door, en als je geen engels kan lezen vraag je ouder/verzorgende er dan even bij. als je deze doorgelzen hebt en je gaat ermee accoord zet dan een vinkje in het vakje ervoor. klik dan op Continue to Paymo. vul daar je nummer in. (ik heb dit zelf ook gedaan en heb nog geen smsjes / telefoontjes gehad) als je een prepaid telefoon hebt (een telefoon me beltegoed) zorg dan dat je genoeg beltegoed hebt, want de 1,50 die de simpoints kosten gaat van je beltegoed af. bij een telefoon met een abonoment krijg je een rekening aan het eind van de maand. (die rekening krijg je iedere maand en nu staat er dan 1,50 meer op). als je je nummer hebt ingevult en bevestigt hebt krijg je een sms. hier moet je een sms op terug stuuren. PAS OP!! er staat replay NOW, ze boedoelde dat je letterlijk NOW terug moet sturen naar hen. (teminste ik had eerst yes terug gestuurt maar toen kreeg ik niks toen stuurde in NOW en kreeg ik wel) als je dat gedaan hebt moet je even wachten en tot hij klaar is met laden. dan kom je terug op het begin scherm alleen dan nu met 150 simpoints meer!
pas op! deze simpoints zijn erg duur! koop deze alleen als je iets heel graag wilt hebben, voor de grotere aankopen kan je beter wachten op een uitbreiding waar simpoints bij zit.
als iemant nog spelligs fouten ziet mag die er wel uit halen. of een mod mischien
Dit bericht is gewijzigd op 04-05 12:29.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
celinaatje
|
Geplaatst op 06-05-2010, 12:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-05-2010, 12:09 nick414 schreef:
[...]
idd alleen is sims aanzienlijk duurder. bij habbo heb je dan wel voor 3 eurn 20 cr maar je kan er wel meer mee omdat je er zzelfs HC van kan kopen (net heen VIP) en heel veel meubi.
|
En niet te vergeten; Habbo zelf hoef je niet te kopen. Sims3 zelf is wel hartstikke duur. Dus je betaald al heel veel voor een spel en dan zou je ook nog eens moeten betalen voor extra dingen?
Dat is ook de reden waarom ik op sims2 blijf. Sims2 blijft voor mij het beste qua downloads en sims1 het beste qua dingen doen. Sims3 blijft bij mij gewoon het slechtst.
|
|
|
|
Er staat een paard in de gang. |
|
|
nick414
|
Geplaatst op 06-05-2010, 12:25 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
ja er is nog weinig te doen bij sims3. maar als je dan sims 3 gaat spelen ben je al gou verkocht aan de betere kwalitieit. het zal vast wel leuker worden als er meer uitbreidingen zijn. want het is nu gewoon appels met peren vergelijken, het kan gewoon eigelijk niet. sims 2 heeft al zoveel leuek uitbreidings pakketen en sims 3 nog maar 1.
maar ven wat habbo betresft idd. maar bij de sims kan je niet gescamd worde. mij al zovaak gebeurt dus ik probeer een beetje aftekicken. maar voorderest heb je gelijk wat habbo betreft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nick414
|
Geplaatst op 06-05-2010, 12:33 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 06-05-2010, 12:28 Nortix schreef:
Waardeloos dat ze kinderen voor deze optie laten stellen. Kinderen doe net een mobieltje hebben die spenderen al hun beltegoed eraan, dat is echt zonde. Ook voor de ouders hun portemonnee.
|
ja ok gedeeltelijk mee eens. maar dat is ook gewoon een kwestie van verantwoordelijk heid. als een kind er niet verantwoordelijk mee om kan gaan dan mot je ze eigelijk geen mobiel geven. dat is net zo als met habbo cr en die tv reclames voor ringtones enz. het gevaar is er altijd dat kindertjes dat gaan doen.
|
|
|
|
|
|
|
Ceet
|
Geplaatst op 06-05-2010, 12:33 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wat bij mij meestal werk....
je gaat naar sims3.nl klik op uitwisselingen en derna op sims..
bekijk sims met nieuwe haren kleding of schoenen en klik op nu downloaden zo krijg je het al gelijk in je startprogamma en je krijg het ook nog is gratis.. dan behalve de dingen die je kan downloaden als je zo'n set heb gekocht. Maar kwa kleding en haar krijg je het meestal allemaal snel en gemakkelijk binnen. Maar kijk wel uit voor raare downloads.
|
|
|
|
|
|
|
hulpeloosje
|
Geplaatst op 07-05-2010, 20:20 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik dacht "Leuk zo'n optie" zodat ik wat kleine dingetjes kon kopen, maar nee hoor EA faalt altijd en overal bij mij.
Dat Paymo werkt bij mij niet, ook al is mijn provider (orange) een werkende bij dat systeem.. Ik zag laatst in frankrijk wel een hoesje liggen voor 10 euro waar je een 1000 simpoints voor kreeg, maar die kan ik dan weer in Nederland nergens terugvinden.
Dan laten we het maar bij de standaard meubeltjes, zo schiet ik ook niet op :S
|
|
|
|
Bezoek mijn youtube "ThatDutchIdiot"! |
|
|
nick414
|
Geplaatst op 07-05-2010, 20:28 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 07-05-2010, 20:20 hulpeloosje schreef:
Ik dacht "Leuk zo'n optie" zodat ik wat kleine dingetjes kon kopen, maar nee hoor EA faalt altijd en overal bij mij.
Dat Paymo werkt bij mij niet, ook al is mijn provider (orange) een werkende bij dat systeem.. Ik zag laatst in frankrijk wel een hoesje liggen voor 10 euro waar je een 1000 simpoints voor kreeg, maar die kan ik dan weer in Nederland nergens terugvinden.
Dan laten we het maar bij de standaard meubeltjes, zo schiet ik ook niet op :S
|
ik heb Tmobile en bij mij werkt het wel gewoon. vreemd. het kan een aardige tijd duren voor je het krijgt. en wat sms je terug? en heb je al wel een sms van hun gekregen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 08-05-2010, 17:22 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Van de sims kan je tenminste nog tastbare dingen kopen (zoals het spel en de uitbreidingen) bij habbo kan je volgens mij alleen virtuele spullen kopen en dat vind ik echt stom en zonde van mijn geld............dus dat zal je mij nooit zien doen.........en mijn kind krijgt hiervoor van mij echt geen geld om met haar mobieltje (als ze die zou hebben) virtuele pixels te kopen.............en elke ouder die dat wel voor zijn kind doet is stom :P
|
|
|
|
|
|
|
nick414
|
Geplaatst op 08-05-2010, 17:36 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
ik heb het 1x gekocht en verder krijg ik heel veel stuff van me friends. een zo'n joch zegt iedere vrijdag tegen zijn vader, mag ik ff een spel doen op je pda dus die krijgt ie dan en dan koopt ie voor weet ik hoeveel CR. en ja als je een mobiel met beltegoed hebt is het moeilijk erachter te komen hoor of je kind het koopt. mijn ouders weten het ook niet. met abbo is het moeilijker. daarom heb ik liever prepaid XD
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 08-05-2010, 18:02 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Er valt echt wel in het geheugen van een telefoon terug te zien welke nummers er gebeld zijn met een telefoon..........worden er 0900 of 0909 nummers gebeld dan weet je als ouder (ik tenminste) echt wel dat er niet naar een vriend of vriendin of iemand anders is gebeld ...........of ze moeten hun geheugen wissen............maar ja nu ik het zeg zullen kinderen daar misschien aan gaan denken, maar ik denk niet dat de meeste daar aan denken als ze gebeld hebben om dat weer te wissen :P
Maar ja mijn kind leest geen simsforum dus die weet dat lekker toch nog niet hehehe en mobiel heeft ze ook niet (ze moet nog 8 worden dus ja vind ik nog een beetje te jong)
(nou heb ik de truc wel verraden hehe als ik nou maar geen ruzie krijg met jullie ouders hahahahahah)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 08-05-2010, 18:59 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 08-05-2010, 18:30 nick414 schreef:
je moet smsen maar het is best duur. 3 euro+ kosten van de sms en dan heb je 20 cr. kan je wel wat meubi van kopen maar geen dingen die je goed door kan ruilen. mijn zusje heeft een mobiel (ouwe van mij)
|
Smssen (ook gestuurde) kun je ook terug vinden in een mobiele telefoon dus ook daarmee is terug te zien of je kind zijn geld verspilt aan pixels of niet dus ja het is best te controleren en anders is het altijd nog mogelijk om via de provider een lijst op te vragen van de gebelde nummers............dus ja als je wilt kun je echt wel achterhalen of je kind daar gebruik van maakt (ook als ze het stiekem doen :P)
En ja juist daarom omdat het veel te duur is kunnen ze beter dat belgeld sparen en daar een ECHT spel voor kopen dan hebben ze ook nog iets in handen..........dat is toch veel leuker dan wat pixels op een beeldscherm
|
|
|
|
|
|
|
hulpeloosje
|
Geplaatst op 08-05-2010, 20:11 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-05-2010, 20:28 nick414 schreef:
[...]
ik heb Tmobile en bij mij werkt het wel gewoon. vreemd. het kan een aardige tijd duren voor je het krijgt. en wat sms je terug? en heb je al wel een sms van hun gekregen?
|
Ik krijg hun sms met dat verhaaltje
Dan sms ik "NOW" terug en die wordt ook verzonden op mijn mobiel.
Op de pc staat dan "Receiving payment" ofzo en dan staat er spontaan "Could not receive, your mobile could be out of credit, blocked or has a low signal"
Geen van die 3 dingen heeft mijn mobiel.. dus zoals ik al zei, EA heeft gewoon een hekel aan mij, dit is de zoveelste keer dat ik door ze genaaid wordt.
Echt waar, elk spel dat ik van EA speel, wordt ik op één of andere manier wel weer genaaid. (Bij BF Heroes verdwijnen de gekochte spullen; BF2 is spontaan IP-banned; Sims 2 updates werken niet; Need for Speed MW kreeg ik geen support enz. enz. enz.)
|
|
|
|
Bezoek mijn youtube "ThatDutchIdiot"! |
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 08-05-2010, 20:24 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Op 08-05-2010, 20:11 hulpeloosje schreef:
[...]
Ik krijg hun sms met dat verhaaltje
Dan sms ik "NOW" terug en die wordt ook verzonden op mijn mobiel.
Op de pc staat dan "Receiving payment" ofzo en dan staat er spontaan "Could not receive, your mobile could be out of credit, blocked or has a low signal"
Geen van die 3 dingen heeft mijn mobiel.. dus zoals ik al zei, EA heeft gewoon een hekel aan mij, dit is de zoveelste keer dat ik door ze genaaid wordt.
Echt waar, elk spel dat ik van EA speel, wordt ik op één of andere manier wel weer genaaid. (Bij BF Heroes verdwijnen de gekochte spullen; BF2 is spontaan IP-banned; Sims 2 updates werken niet; Need for Speed MW kreeg ik geen support enz. enz. enz.)
|
Ik zou ze aanklagen die lui.............dat is toch niet normaal? Sorry maar ik zou daar echt geen genoegen mee nemen en zou daar echt wel achteraan gaan.
|
|
|
|
|
|