|
milan900
|
Geplaatst op 15-05-2010, 14:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo iedereen ik heb 3 vragen Vraag 1 heeft iemand een kerk als download voor de bruiloft van mijn simmies ik wil liefste kerk met grote kerkramen ik heb gezocht maar vind niks please help Vraag 2 weet iemand een setje kleren dat Cassandra Goth/Alexandra van der kerkhof heel leuk staat want ze is eeen Goth maar ik kan geen gothic kleren uitkiezen Vraag 3 bij het installeren van mijn sim heb ik nederlands ingesteld maar ik vind de engelse sims namen leuker wnat dat bijv. Wendy Blut-->Brandi Broke Dina heethart---->Dina Calliente zonder dat ik mijn spel opnieuw moet installeren alvast bedankt
Dit bericht is gewijzigd op 15-05 14:14.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
If you world is broken, Fix it don't stand there like none.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmo-cool
|
Geplaatst op 15-05-2010, 20:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het is denk wel even wennen als je je spel in het engels zet hoor. mijn spel staat ook in het engels want ik speel hem op de mac (en dan zit er geen nederlands bij) en als ik bij iemand speel die hem wel in het nederlands heeft vind ik het best moeilijk spelen. omdat je bij de acties je doet met je sims hele andere woorden hebt. maar de namen zijn inderdaad anders. en dat is ook niet altijd handig want soms weet ik dan niet over wie het gaat als ik over die families lees 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|