|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 01-07-2010, 10:37 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
En hier is de mijne, de volgende keer als ik iets maak zal ik er ook een voorbeeld van meesture, dat gaat bij deze niet omdat ik even geen zin heb om het spel op te starten en er foto's van te maken, dus ja dan moet je hem eerst ff uitproberen om hem te kunnen zien als je wilt weten hoe hij eruit ziet hahah Je kunt hem terug vinden onder THEMA
Het jammere van deze site is dat je niet rechtstreeks kunt downloaden en je eerst een downloadprogrammaatje van die site moet hebben voor je kunt downloaden. Daar doe ik dus niet aan, ik haat zulke extra programmaatjes omdat ze vaak ook veel maleware mee sturen en die zooi moet ik niet hebben hahahaha Dus ja als je hem nog als een bestandje hier mee kunt sturen zodat ik hem gewoon meteen kan halen zou dat leuk zijn 
Dit bericht is gewijzigd op 01-07 12:25.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Fiefjuh
|
Geplaatst op 01-07-2010, 12:49 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-07-2010, 10:37 Tarkus schreef:
[...]
Het jammere van deze site is dat je niet rechtstreeks kunt downloaden en je eerst een downloadprogrammaatje van die site moet hebben voor je kunt downloaden. Daar doe ik dus niet aan, ik haat zulke extra programmaatjes omdat ze vaak ook veel maleware mee sturen en die zooi moet ik niet hebben hahahaha Dus ja als je hem nog als een bestandje hier mee kunt sturen zodat ik hem gewoon meteen kan halen zou dat leuk zijn 
|
Ik heb het getest, en je kan het bestandje gewoon direct van die site afhalen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fiefjuh
|
Geplaatst op 01-07-2010, 15:04 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 01-07-2010, 14:48 Tarkus schreef:
[...]
Dan heb jij die downloader van die site waarschijnlijk al geïnstalleerd staan, want ik krijg toch echt te zien dat ik eerst iets moet installeren voordat ik kan downloaden. Ben net met veel moeite afgekomen van die download installer van Megaupload, heb geen zin om dat nog een keer te moeten doen http://bit.ly/8m3Ybr
|
Nee, want heb eigenlijk pas Windows 7 geïnstalleerd en toen is alles van m'n C schijf eraf gegaan... Ik heb me speciaal uitgelogd om het te testen en het werkt, klik je wel op dat bestandje? Want als ik op Download klik krijg ik inderdaad hetzelfde als jou...
Dit bericht is gewijzigd op 01-07 15:05.
Bijgevoegd bestand: Image1.jpg - 342kB
6 keer gedownload.
|
|
|
|
|
|
|
|
|