|
Scenequeenemo
|
Geplaatst op 10-07-2010, 18:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey allemaal.
Ik ben 'nieuw' hier. Al is het niet echt nieuw. Ik heb hier al eerder een account gehad maar die is verwijdert. Ik weet niet waarom. Worden accounts hier verwijdert als je er langer dan een jaar niet op zit?
Ik ben Kim. Ik ben 16 jaar en ben een meisje. Mijn hobbys zijn muziek luisteren en verhalen schrijven. Ik luister veel naar Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Black Veil Brides, The Medic Droid, Blood on the Dance Floor en veel meer.
Zoals je aan mijn naam kan zien ben ik een 'Scene Queen' Dat is net zo iets als 'Emo' maar dan vrolijker.
Dit was het wel zo'n beetje. Iemand die meer wil weten?
ByeeXx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 10-07-2010, 19:31 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Het is niet verwijderd EN het wachtwoord is ook gewoon hetzelfde als die andere account dus dat excuus kan er ook niet zijn dat het wachtwoord vergeten is. Dus ja de vraag is.......hoe kwam jij erbij te denken dat je account er niet meer is???
Toch welkom namens mij ook al ben je niet nieuw :P En ik zou als ik jou was toch nog eens ECHT de regels lezen, want ik heb het idee dat je ze niet helemaal snapt als ik kijk naar de notes bij je vorige account die verwijderd zou zijn volgens jou.
Dit bericht is gewijzigd op 10-07 19:41.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nasnicc
|
Geplaatst op 11-07-2010, 08:19 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 10-07-2010, 18:44 Scenequeenemo schreef:
Hey allemaal.
Ik ben 'nieuw' hier. Al is het niet echt nieuw. Ik heb hier al eerder een account gehad maar die is verwijdert. Ik weet niet waarom. Worden accounts hier verwijdert als je er langer dan een jaar niet op zit?
Ik ben Kim. Ik ben 16 jaar en ben een meisje. Mijn hobbys zijn muziek luisteren en verhalen schrijven. Ik luister veel naar Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Black Veil Brides, The Medic Droid, Blood on the Dance Floor en veel meer.
Zoals je aan mijn naam kan zien ben ik een 'Scene Queen' Dat is net zo iets als 'Emo' maar dan vrolijker.
Dit was het wel zo'n beetje. Iemand die meer wil weten?
ByeeXx
|
Veel plezier hier !
|
|
|
|
|
|
|
|