|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarkus
|
Geplaatst op 12-07-2010, 22:01 |
Reageer
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
En had het gewerkt? Rijst neemt vocht op dus op zich een goed idee 
Ik zou die PSP gewoon een tijd laten liggen en zeker NIET proberen hem aan te zetten de eerste week (met het hete weer kan het al droog zijn na een paar dagen, leg hem ergens waar de zon veel komt maar UIT de regen :P) Wanneer je namelijk probeert je PSP aan te zetten terwijl hij nog nat is van binnen, loop je het risico op kortsluiting en kun je er zeker van zijn dat hij het dan niet meer gaat doen. Dus geef hem de tijd om te drogen zodat je zeker weet dat hij droog is. Ik denk overigens niet dat het nat worden van je PSP nog onder de garantie valt, maar dat zou je moeten bekijken in de papieren die je bij je PSP hebt gekregen.
Ik heb een vriend gehad die had zijn telefoon in de wc laten vallen, na een week niet gebruiken kon hij hem daarna weer gewoon gebruiken en die heeft het daarna nog heel lang gedaan. Verder zou ik als tip meegeven, koop zo spoedig mogelijk een goede waterdichte hoes voor je PSP (als hij het weer gaat doen natuurlijk) want ja het is toch zonde als hij op deze manier stuk zou kunnen zijn gegaan. Ik hoop dat hij het nog gaat doen! Veel succes ermee!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Lautje28
|
Geplaatst op 13-07-2010, 01:11 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 12-07-2010, 22:01 Tarkus schreef:
[...]
En had het gewerkt? Rijst neemt vocht op dus op zich een goed idee 
Ik zou die PSP gewoon een tijd laten liggen en zeker NIET proberen hem aan te zetten de eerste week (met het hete weer kan het al droog zijn na een paar dagen, leg hem ergens waar de zon veel komt maar UIT de regen http://bit.ly/8m3Ybr) Wanneer je namelijk probeert je PSP aan te zetten terwijl hij nog nat is van binnen, loop je het risico op kortsluiting en kun je er zeker van zijn dat hij het dan niet meer gaat doen. Dus geef hem de tijd om te drogen zodat je zeker weet dat hij droog is. Ik denk overigens niet dat het nat worden van je PSP nog onder de garantie valt, maar dat zou je moeten bekijken in de papieren die je bij je PSP hebt gekregen.
Ik heb een vriend gehad die had zijn telefoon in de wc laten vallen, na een week niet gebruiken kon hij hem daarna weer gewoon gebruiken en die heeft het daarna nog heel lang gedaan. Verder zou ik als tip meegeven, koop zo spoedig mogelijk een goede waterdichte hoes voor je PSP (als hij het weer gaat doen natuurlijk) want ja het is toch zonde als hij op deze manier stuk zou kunnen zijn gegaan. Ik hoop dat hij het nog gaat doen! Veel succes ermee!
|
bij de eerste telefoon wel, de tweede niet.. die eerste was een samsung en die had ik in mijn broekzak laten zitten, dus die was meegewassen, nadat ie een dag (of twee?) in de rijst had gelegen deed ie het weer, was alleen een onnodig knopje gesneuveld.. toen had ik een LG en die was nat geworden toen ik in de wildwaterbaan (in de efteling) zat, ook in de rijst gelegd, stuk :S
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|