|
|
|
|
|
Leandertjuh
|
Geplaatst op 21-07-2010, 17:02 |
Reageer
|
global moderator+
Verstuur privé bericht
|
Ik zou absoluut voor Ambities kiezen! WA is ook heel leuk, maar toch anders, anders je namelijk weer terug komt is alles weer de normale tijd enzo, en je hebt er verder niet veel aan (het enige is visum verdienen en relikwieën verkopen, en oude dingen in elkaar zetten. Het leuke bij Ambities is dat je je werk echt zelf moet doen! Je sim heeft meestal werk als je het spel speelt, en daarom maakt deze uitbereiding het leven net iets echter, en het leuker omdat je ze nu niet alleen weg ziet gaan en weer terug ziet komen. Als brandweer moet je echt levens redden en branden blussen, als uitvinder kan je elke dag een bezoekje aan de stortplaats brengen om schroot te zoeken voor uitvindingen, en afval bergen te laten ontploffen en daardoor weer schroot 'aan te maken'. Verder ben je er ook de hele simdag mee bezig, en kun je ook echt overwerken als je vaste werktijden hebt zoals brandweerman. Dan kun je bijvoorbeeld nog na werktijd de brandweerwagen nog extra onderhouden en de alarmbel. En de promoties komen ook aanwaaien omdat je je werk ook echt zelf doet en het ook echt leuk is. Het lijkt als je hem net hebt dat het niet veel voorsteld, en dat je al die beroepen zo wel gezien hebt. Nou, ik heb hem al bijna sinds hij uit was, en ik heb nog niet alle beroepen gehad, dat kan ook bijna niet. (Tenzij je sims echt 24/7 speelt bij wijze van spreken).
Maargoed, al met al zou ik dus zeker voor Ambities gaan!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Vakantieee! |
|
|
Simscouture
|
Geplaatst op 25-07-2010, 14:14 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als ik jou was zou ik er goed over na denken. Wereldavonturen is leuk, maar het vervaagt het sims beeld, het maakt er meer een avonturenspelletje van.
Ambities lijkt me ook erg leuk. Je krijgt er een extra dorpje / stadje bij. En ook nieuwe banen. Qua ambities moet je niets aan mij vragen. Ik heb het spel nog niet. Maar kijk maar eens naar de beoordelingen van anderen kijken. Alsnog zeg ik zelf dat ambities me het leukst lijkt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inesperadamente
|
Geplaatst op 02-08-2010, 10:44 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Als ik jou was zou ik Ambities kiezen. Ik vond deze uitbreiding zelf veel leuker dan WA, omdat er nu een einde komt aan dat 'wanneer komt mijn Sim nou ein-de-lijk weer eens thuis van het werk?'. WA is trouwens ook wel leuk, alleen het enige wat je kan doen is naar een ander land gaan en een paar tomben onderzoeken(bij wijze van spreken). Na 3 keer op 'vakantie' was ik het al beu. Ambities is echt een verrijking aan het leven van je Sims, ik ontdek iedere keer weer leuke dingen die mijn Sim kan doen met het beroep dat hij/zij uitoefent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xemz
|
Geplaatst op 06-08-2010, 19:58 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ambities=banen jullie doen die alleen maar omdat die nieuwer is en als je zegt beeld vervaagt nou dan ligt het ana je computer hoor ik zou voor 100% WA doen! daark kun je = naar landen en coole avonturen oosterse vechtkunst leren coole zeldzame spullen krijgen mega coole avonturen afleggen! foto`s maken nieuwe buitenlandse muziek en eten nectar maken slangen bezweren(denk ik) je krijgt er een scooter bij je kunt zenteleporteren
|
|
|
|
waarom spelen we sims?voor ons plezier natuurlijk!! |
|
|
Simscouture
|
Geplaatst op 10-08-2010, 12:57 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 06-08-2010, 19:58 xemz schreef:
ambities=banen jullie doen die alleen maar omdat die nieuwer is en als je zegt beeld vervaagt nou dan ligt het ana je computer hoor ik zou voor 100% WA doen! daark kun je = naar landen en coole avonturen oosterse vechtkunst leren coole zeldzame spullen krijgen mega coole avonturen afleggen! foto`s maken nieuwe buitenlandse muziek en eten nectar maken slangen bezweren(denk ik) je krijgt er een scooter bij je kunt zenteleporteren
|
Eerst eens goed lezen, want ik zeg niet dat het beeld er slechter op word. Maar dat de sims 3 een avonturenspelletje door wa wordt. En trouwens, je kan met de sims 3 zonder wa ook al teleporteren, en daar hoef je niet de hele tijd voor de mediteren.
Dit bericht is gewijzigd op 10-08 13:00.
|
|
|
|
|
|
|
aron
|
Geplaatst op 28-08-2010, 08:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zou ABSOLUUT Ambities kiezen, want in het begin maak je natuurlijk families allen voor de nieuwe banen, maar als je daar klaar mee bent, blijft het leuk om die banen te kiezen, want het is steeds weer net iets anders. Bij WA maakte ik zo'n indana jones die bijna alle visumpunten had voor de landen, maar daarna was er weinig meer aan. Van ambities heb je het langst en het meest plezier.
|
|
|
|
|
|
|
laffie
|
Geplaatst op 28-08-2010, 16:18 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik zou als ik jou was gewoon doen wat tarac zegt (: en bijvoorbeeld gewoon (als je toch van gamen houdt) om de nieuwe xbox360 kinect (zo heet ie toch xD?) vragen ofzoiets.
Op 06-08-2010, 19:58 xemz schreef:
|
slangen bezweren (denk ik), wat is dat nou weer voor argument. Heb je uberhaupt zelf wel? Het lijkt niet zo want ambities is echt wel meer dan alleen bane. ik zelf heb wa nooit echt zo spannend gevonden ik vind ambities leuker want er worden ook dingen in de game veranderd. zoals wassen, wassen vind ik echt het beste wat ze erbij hebben gedaan xD! En bijvoorbeeld als je een gezin in CAS maakt, kun je ipv ze alleen man vrouw/kind van/huisgenoten ook verloofd, vriend en vriendin maken wat ik ook een hele verbet-ering vind 
verbet-ering is een normaal woord hoor
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 16:23.
|
|
|
|
|
|
|
|