janine4589 Geplaatst op 20-06-2011, 13:54 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo
heeft iemand een idee waar ik een boek kan vinden over fontijnen die zoekt mijn sim namelijk en ik kan het nergens vinden?

alvast bedankt

edit: ik speel het trouwens met de jacobaanse priester

Dit bericht is gewijzigd op 20-06 14:18.

meld dit bericht aan een moderator

Hemelkat Geplaatst op 20-06-2011, 14:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 20-06-2011, 13:54 janine4589 schreef:
Hallo
heeft iemand een idee waar ik een boek kan vinden over fontijnen die zoekt mijn sim namelijk en ik kan het nergens vinden?

alvast bedankt

edit: ik speel het trouwens met de jacobaanse priester

Ja, dat weet ik    Het is de bedoeling dat je eerst in de boekenkast van het kasteel gaat snuffelen. Daar komt uit dat je Sim geen boek over fonteinen kan vinden. Daarna kun je naar de dorpswinkel gaan en het boek kopen. Het werkt niet als je meteen naar de winkel gaat, want dan staat ie nog niet in het assortiment.

Succes!

zoets Geplaatst op 21-06-2011, 18:18 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Je(mandy ph) geeft op blz 5 van dit onderwerp aan dat je de juwelier al gevonden hebt.
Waar heb je die gevonden?
Ik zie geen icoontje ofzo verschijnen terwijl ik al een aantal uur geleden handel heb gedreven voor de edelstenen.
Hetzelfde heb ik bij de houtbewerker die hout wilt hebben.

Dit bericht is gewijzigd op 21-06 18:19.

zoets Geplaatst op 21-06-2011, 18:23 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Laat maar heb het al gevonden.
De producten moest ik nog uit het ruim van het schip halen.
Waarna de icoontje verschenen.
Beetje dom

bren Geplaatst op 22-06-2011, 10:26 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoe krijg ik de blik van de wachter?

Hemelkat Geplaatst op 22-06-2011, 11:02 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2011, 10:26 bren schreef:
hoe krijg ik de blik van de wachter?

Door te bidden of na te denken over de Wachter afhankelijk van welke priester je mee speelt.

Dolendedap Geplaatst op 22-06-2011, 12:27 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik zit in de quest met de epedemie, mijn arts moet de zieke boer genezen op de operatietafel door het slechte bloed af te nemen, de bloedmeter staat al helemaal onderaan en er gebeurt nog steeds niets.... wat moet ik doen? Mijn ars dreigt naar het schavot te moeten wegens slecht presteren in de quest! .... inmiddels is ze ten dode opgeschreven Geen idee hoe ik de patient beter kan maken...

Dit bericht is gewijzigd op 22-06 13:22.

gizzy11 Geplaatst op 22-06-2011, 13:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

een sim genees je op de operatie tafel door er bloed af te nemen met bloed zuigers
staat je pijltje in het gele vakje dan klik je medicijn toedienen  

Dolendedap Geplaatst op 22-06-2011, 13:44 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dank je, maar dat had ik al een heel aantal keer gedan maar blijkbaar moet er ook nog iets anders gebeuren....

gizzy11 Geplaatst op 22-06-2011, 13:50 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ja je moet eerst een medicijn uitvinden die de epidemie tegen gaat die kan je uitvinden aan de onderzoeks tafel  

Galupy Geplaatst op 22-06-2011, 14:18 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Weet iemand waar in de vrolijke liefdesdokter quest die fles op het strand ligt? Ik kan het echt niet vinden..

Hemelkat Geplaatst op 22-06-2011, 14:32 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2011, 13:44 Dolendedap schreef:
Dank je, maar dat had ik al een heel aantal keer gedan maar blijkbaar moet er ook nog iets anders gebeuren....

Je moet de zieke Sim in kwestie eerst behandelen, maar dat werkt niet (voldoende). Wanneer hij/zij dan van de operatietafel afstapt, kun je op die Sim klikken en zou er een extra optie bij moeten staan genaamd "bloedprikken". Volgens mij staat die optie er gewoon als extra bij en niet onder de optie "arts..." zeg maar, maar het kan ook dat ie daaronder staat.

Pas als je het bloed hebt afgenomen, kan je een medicijn maken, maar de eerste op wie je dat probeert, gaat geheid de pijp uit. Daarna moet je het hele riedeltje met bloed afnemen nog een keer uitvoeren en kun je twee goeie antivirus middelen maken.  Succes!

Hemelkat Geplaatst op 22-06-2011, 14:33 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2011, 14:18 Galupy schreef:
Weet iemand waar in de vrolijke liefdesdokter quest die fles op het strand ligt? Ik kan het echt niet vinden..

Door vol te houden    Je moet gewoon net zo lang op het zand klikken op verschillende plekken totdat er niet alleen "hierheen gaan" verschijnt, maar ook "zoeken naar fles" of zoiets. Als die optie verschijnt, vindt je hem meestal meteen. Ik heb het 1 keer gehad dat ik twee keer moest zoeken.

Galupy Geplaatst op 22-06-2011, 14:58 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Weer een vraagje  
Hoe kan ik het briefje van de spion vernietigen in de put? Ik ben met de Animuslaver quest bezig en krijg het maar niet voor elkaar..

Hemelkat Geplaatst op 22-06-2011, 15:29 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2011, 14:58 Galupy schreef:
Weer een vraagje  
Hoe kan ik het briefje van de spion vernietigen in de put? Ik ben met de Animuslaver quest bezig en krijg het maar niet voor elkaar..

Daar ben ik nu ook (weer) mee bezig. Het grappige is dat ik door het icoontje met het schedeltje elke keer eerst denk dat ik dat briefje in de beoordelingsput moet gooien (ik ben er zelfs een keertje ingesprongen onder het credo "dan maar met briefje en al", maar het is de bedoeling dat je het briefje in de stadsput gooit. De optie staat er gewoon tussen.

Galupy Geplaatst op 22-06-2011, 15:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2011, 15:29 Hemelkat schreef:
[...]

Daar ben ik nu ook (weer) mee bezig. Het grappige is dat ik door het icoontje met het schedeltje elke keer eerst denk dat ik dat briefje in de beoordelingsput moet gooien (ik ben er zelfs een keertje ingesprongen onder het credo "dan maar met briefje en al", maar het is de bedoeling dat je het briefje in de stadsput gooit. De optie staat er gewoon tussen.

Ik dacht al dat het iets heel anders moest zijn, bedankt!  

Weet iemand wie de neef is? Ik ben er nu al 3 simsdagen naar opzoek maar kan hem niet vinden ><
Heb al gevonden, je moet gewoon op de boot klikken xD

Dit bericht is gewijzigd op 22-06 16:01.

bren Geplaatst op 22-06-2011, 16:50 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

oke dankjewel !!

janine4589 Geplaatst op 22-06-2011, 22:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 15-05-2011, 10:37 Yoshii schreef:
Is dat de queest dat je de klas moet helpen ofzo? Volgens mij heb ik die ook een keer gehad.. Helpt het niet als je gewoon met die vrouw gaat praten? Volgens mij is er dan een optie.. Of heb je al eens bij interacties van je eigen sim gekeken?

ik krijg het ook niet voor me kaar.. Ik doe het met de spion en ik kom echt geen steek verder.. niet met afluisteren en een interactie met mijzelf is houtsnijden en outfit wijzigen dus helpt ook niet echt..

any one?  

Hemelkat Geplaatst op 23-06-2011, 09:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 22-06-2011, 22:17 janine4589 schreef:
[...]

ik krijg het ook niet voor me kaar.. Ik doe het met de spion en ik kom echt geen steek verder.. niet met afluisteren en een interactie met mijzelf is houtsnijden en outfit wijzigen dus helpt ook niet echt..

any one?  

Ik heb deze queeste voor het downloaden van de laatste patch meerderemalen probleemloos gedaan, maar daarna loop ik ongeacht met welke Sim ik de queeste probeer uit te voeren vast bij het luisteren naar de les. Volgens mij is het gewoon een fout in de queeste.

bren Geplaatst op 23-06-2011, 15:19 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

weet iemand waar of hoe ik aan chincilla gif kom?

groeten!

bren Geplaatst op 23-06-2011, 15:20 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

die zit gwn in de boot, kyk maar, je moet je eerst vermommen en dan naar de boot gaan

Hemelkat Geplaatst op 23-06-2011, 23:56 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heeft iemand enige idee hoe je bij de queeste Draak aan gegrild gevolgte komt?
Ik heb alle kookapparatuur geprobeerd en gevogeltesoep, gebraden gevogelte en gebakken gevogelte gevonden, maar nergens een gegrild gevogelte. Zelfs niet op de spies. In de dorpswinkel is het niet verkrijgbaar.

kim01234 Geplaatst op 24-06-2011, 11:39 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik ben nu de kwest krabbenbandiet aan het doen en er verschenen 3 van die vraagteken icoontjes.
Maar als ik ze inklik gebeurt er niks...
Moet je nu dan zelf die dingen gaan bedenken van wat je kunt doen??

Haai 
Lenthe Geplaatst op 24-06-2011, 17:43 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hee,

ik doe momenteel de queste hongersnood
Dat is de queste waarin je onderbroeken moet verhandelen voor gerst.
Ik heb de onderbroeken maar zit dan vast, kan iemand me helpen?
Ik kan niet wachten tot de dorpswinkel er 100 heeft, dan is mijn queste al mislukt...

Thanks!

Galupy Geplaatst op 24-06-2011, 21:03 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 24-06-2011, 17:43 Lenthe schreef:
Hee,

ik doe momenteel de queste hongersnood
Dat is de queste waarin je onderbroeken moet verhandelen voor gerst.
Ik heb de onderbroeken maar zit dan vast, kan iemand me helpen?
Ik kan niet wachten tot de dorpswinkel er 100 heeft, dan is mijn queste al mislukt...

Thanks!

Volgens mij moet je ze van de adviseur krijgen.

Weet iemand hoe ik het welkoms cadeau voor de koning(in) kan kopen in de Koning voor een dag (ofzo) quest?

1 ... 17 18 19 20 21 ... 33