Sharonw Geplaatst op 04-03-2012, 14:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

hee,

ik ben niet zo heel goed in het onderhouden van grote gezinnen met veel kinderen etc.
Ik raak altijd snel in paniek als al die kinderen gaan huilen en dan probeer ik ze zo snel mogelijk weer gelukkig te krijgen. Heeft iemand nog tips voor grote families? Want ik wil wel graag een grote stamboom krijgen. (:

meld dit bericht aan een moderator

Leandertjuh Geplaatst op 04-03-2012, 16:57 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dit is een leuke vraag! Want het is inderdaad een hele uitdaging. Ik heb wel een aantal tips voor je:

1. Oefening baart kunst! Staan alle balkjes van ieder gezinslid bijna helemaal in het rood? Is er een echte gezinscrisis? Janken al die kinderen van je? Geen nood! Gewoon doorgaan. Bekijk eens rustig waar je kan beginnen, dan komt het vast goed.

2. PAUZE! Ja, de pauzeknop is ook erg handig. Zelf gebruik ik hem altijd eigenlijk wel, ik kan niet zonder dat ding. Als het even heel druk is, druk dan op pauze (of 'P'). Dan kun je rustig allemaal interacties bij je sims in opdracht geven, en daarna het spel weer op play zetten (of weer op de 'P' drukken).

3. Houdt het rustig! Als je net begint hiermee, zorg er dan voor dat je gezinnen niet te groot zijn. Begin met bijvoorbeeld één sim die uiteindelijk trouwt en een kind krijgt. Ze hoeven dan niet gelijk allemaal kinderen te krijgen, dan zou het in jouw geval veel te druk worden. Gewoon rustig aan oefenen met kleine gezinnen, dan kun je vanzelf grote gezinnen maken.

Enzovoorts zou ik zeggen! Als je flink oefent en veel speelt lukt het je wel! (Maar laat je schoolwerk er niet onder lijden hoor, haha! )

Groetjes Leander

Sims 3! Wees steeds bescheiden, zachtmoedig en geduldig, en verdraag elkaar uit liefde. (Efeze 4:2) 
Sharonw Geplaatst op 04-03-2012, 19:14 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

heel erg bedankt! dit heeft echt geholpen, zelf kan ik ook totaal niet zonder die pauzeknop als ik die niet had dan was het een ramp geweest.
Ik heb twee volwassen twee kinderen laten krijgen en de volwassen zijn nu oud en de kinderen zijn nu kind en tiener. Het gaat nog net goed, probeer ze zoveel mogelijk tevreden te houden. Ik probeer het ook allemaal zonder cheats, maar soms glipt die 'motherlode' er nog wel bij in. haha, ik ga zeker je tips opvolgen!

Tarkus Geplaatst op 04-03-2012, 21:43 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2012, 14:37 Sharonw schreef:
hee,

ik ben niet zo heel goed in het onderhouden van grote gezinnen met veel kinderen etc.
Ik raak altijd snel in paniek als al die kinderen gaan huilen en dan probeer ik ze zo snel mogelijk weer gelukkig te krijgen. Heeft iemand nog tips voor grote families? Want ik wil wel graag een grote stamboom krijgen. (:

Een andere tip kan zijn: laat sims eerst de top van hun carriere bereiken voor ze aan kinderen beginnen zo hebben ze meer tijd voor de kinderen en hoeven ze niet zozeer andere vaardigheden bij te leren meer

Wij zijn verhuisd naar http://www.tarac.nl/simsforum 
Leandertjuh Geplaatst op 05-03-2012, 17:10 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 04-03-2012, 21:43 Tarkus schreef:
[...]

Een andere tip kan zijn: laat sims eerst de top van hun carriere bereiken voor ze aan kinderen beginnen zo hebben ze meer tijd voor de kinderen en hoeven ze niet zozeer andere vaardigheden bij te leren meer

Zoiets deed ik dus ook, maar moest daarvoor wel even de maximale leeftijd van de gemiddelde sim bij mij wat hoger zetten, haha. Anders zijn ze al vrijwel oud voordat ze nog kinderen krijgen, en dat is ook niet de bedoeling.

Sims 3! Wees steeds bescheiden, zachtmoedig en geduldig, en verdraag elkaar uit liefde. (Efeze 4:2) 
Sharonw Geplaatst op 05-03-2012, 17:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 17:10 Leandertjuh schreef:
[...]

Zoiets deed ik dus ook, maar moest daarvoor wel even de maximale leeftijd van de gemiddelde sim bij mij wat hoger zetten, haha. Anders zijn ze al vrijwel oud voordat ze nog kinderen krijgen, en dat is ook niet de bedoeling.

ik kan misschien wel bij tiener beginnen, de vaardigheden volmaken die ik wil en dan als ze jongvolwassen zijn kinderen laten krijgen. (:

Dit bericht is gewijzigd op 05-03 17:29.

Leandertjuh Geplaatst op 05-03-2012, 17:32 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 17:29 Sharonw schreef:
[...]

ik kan misschien wel bij tiener beginnen, de vaardigheden volmaken die ik wil en dan als ze jongvolwassen zijn kinderen laten krijgen. (:

Dit bericht is gewijzigd op 05-03 17:29.

Super, je leert het al helemaal! Dat ben ik namelijk ook van plan met mijn peuters als ze tieners zijn.

Tarkus Geplaatst op 05-03-2012, 18:19 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Of ja een ander tip is zorgen dat je sims genoeg geld hebben zodat ze niet eens hoeven te gaan werken en dus alle tijd van de wereld hebben om zich op de kinderen te richten
hier kan je zien en lezen hoe je dat het beste kunt doen!

Leandertjuh Geplaatst op 05-03-2012, 18:29 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 18:19 Tarkus schreef:
Of ja een ander tip is zorgen dat je sims genoeg geld hebben zodat ze niet eens hoeven te gaan werken en dus alle tijd van de wereld hebben om zich op de kinderen te richten

Die kende ik al, super tip! En nog wel zonder cheats ook, hahaha!

Tarkus Geplaatst op 05-03-2012, 18:35 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 18:29 Leandertjuh schreef:
[...]

Die kende ik al, super tip! En nog wel zonder cheats ook, hahaha!

Ja dat filmpje heb ik zelfs speciaal voor jou gemaakt hehehe (nu mag iedereen hem gebruiken )

Leandertjuh Geplaatst op 05-03-2012, 18:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 18:35 Tarkus schreef:
[...]

Ja dat filmpje heb ik zelfs speciaal voor jou gemaakt hehehe (nu mag iedereen hem gebruiken )

Nee, echt waar? Haha, helemaal tof.

cindysims92 Geplaatst op 05-03-2012, 18:53 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Babysit bellen ! Doe ik echt te vaak bij grote gezinnen met kleine kids

Sims <3 
Tarkus Geplaatst op 05-03-2012, 18:57 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 18:52 Leandertjuh schreef:
[...]

Nee, echt waar? Haha, helemaal tof.

Je echt waar

Op 05-03-2012, 18:53 cindysims92 schreef:
Babysit bellen ! Doe ik echt te vaak bij grote gezinnen met kleine kids

De babysit zal nooit vaardigheden aan je sims peuters geven die gaan alleen zichzelf vermaken en vaak letten ze niet eens goed op de kinderen en moet je als je thuis komt van je werk eerst nog zorgen dat je kinderen gelukkig zijn, daarnaast werken aan je vaardigheden en ook jezelf gelukkig houden................sjee zeg het lijkt het echte leven wel whahahaha
Maar ja een babysit kan best wel handig zijn

superkelsey2001 Geplaatst op 05-03-2012, 19:21 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 18:19 Tarkus schreef:

staat daar nou een geldboom in de tuin

Leandertjuh Geplaatst op 05-03-2012, 19:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 05-03-2012, 19:21 superkelsey2001 schreef:
[...]

staat daar nou een geldboom in de tuin

Nee, lees de beschrijving van het filmpje.

(Al lijkt die boom idd veel op een geldboom).

Dit bericht is gewijzigd op 05-03 19:38.

romyisblij Geplaatst op 05-03-2012, 19:40 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

het is een geldboom. moet je bij de buydebug kijken onder zaden

Niekje Geplaatst op 27-04-2012, 14:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi!

Ik heb altijd grote families, ik vind het namelijk leuk om een grote stamboom te maken enzo. Maar ik gebruik dan wel altijd een cheat zodat alle behoeftestreepjes groen zijn. Dit maakt het spel soms wel saai. Mijn vraag is dan ook of jullie ook altijd die cheat gebruiken of niet? Want mij lijkt het dan ook veel moeilijker om de levenswens te behalen. En gebruiken jullie ook geen cheat als je een grote familie hebt? Want dat lijkt me wel moeilijk.

Groetjes!

Lindsey123 Geplaatst op 27-04-2012, 17:22 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik gebruik bij grote families ook die cheat altijd, want anders moet je zo snel zo veel werk doen achter elkaar en dan is het spel ook niet meer leuk (vind ik).

mellodey Geplaatst op 27-04-2012, 19:28 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik gebruik het vooral bij huisdieren want die eten pas wanneer ze half dood zijn XD

Geen reclame voor andere fora!