Appel_xx Geplaatst op 30-06-2012, 21:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

(Mijn zoek knop werkt niet. )

Als je op sims4.weebly.com sims2 wil downloaden bij cloud, dan staat er een knop en dan krijg je die downloads, maar dat is bij sims 3 niet zo ? hoe moet je dat dan doen ?

meld dit bericht aan een moderator

Sims-fan Geplaatst op 30-06-2012, 21:49 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Je moet van Sims4.nl downloaden; http://sims4.nl/cloud/sims-2-alles.html

Creativity heals the soul  
Appel_xx Geplaatst op 30-06-2012, 21:51 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dankjee!

yourfavorite Geplaatst op 07-07-2012, 21:20 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben nou via cloud aan het basis spel aan het downloaden en hij blijft vaststaan bij 3.18 gb. hoe kan dat?

To survive, is to stay alive in face of opposition∞ 
tarac Geplaatst op 08-07-2012, 10:37 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 07-07-2012, 21:20 yourfavorite schreef:
ik ben nou via cloud aan het basis spel aan het downloaden en hij blijft vaststaan bij 3.18 gb. hoe kan dat?

Bedenk wel dat zodra er in GB geteld gaat worden 0,1 GB zo rond de minuut zal duren, dus het duurt vrij lang om van 3,1 naar 3,2 GB te komen.

Wanneer je met Internet Explorer downloadt, dan loopt het tellertje van de downloadsnelheid steeds verder terug.
Het begint al met een idioot laag getal van 39 kbs en loopt dan verder terug richting 0.
Als de snelheid te laag wordt sluit Internet Explorer de download af.

Alhoewel ik een groot voorstander van Internet Explorer ben, gebruik is voor downloaden vanaf de Cloud tegenwoordig Google Chrome of Firefox.
Die beginnen wel met opgave van de juiste snelheid (rond de 1400 mbs) en sluiten de download dus niet af.

Een ander probleem kan zijn dat de schijf waarop je wilt downloaden FAT32 geformatteerd is en daar kunnen grotere downloads van meer dan 3 GB niet op.
Je schijf moet echt NTFS geformatteerd zijn.

Is jouw schijf FAT32 geformatteerd (kun je zien door met rechts op het ikoontje van je schijf te klikken en dan eigenschappen te kiezen), dan kun je geen downloads voor de Sims-3 daar op kwijt.

yourfavorite Geplaatst op 08-07-2012, 11:41 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-07-2012, 10:37 tarac schreef:
[...]

Bedenk wel dat zodra er in GB geteld gaat worden 0,1 GB zo rond de minuut zal duren, dus het duurt vrij lang om van 3,1 naar 3,2 GB te komen.

Wanneer je met Internet Explorer downloadt, dan loopt het tellertje van de downloadsnelheid steeds verder terug.
Het begint al met een idioot laag getal van 39 kbs en loopt dan verder terug richting 0.
Als de snelheid te laag wordt sluit Internet Explorer de download af.

Alhoewel ik een groot voorstander van Internet Explorer ben, gebruik is voor downloaden vanaf de Cloud tegenwoordig Google Chrome of Firefox.
Die beginnen wel met opgave van de juiste snelheid (rond de 1400 mbs) en sluiten de download dus niet af.

Een ander probleem kan zijn dat de schijf waarop je wilt downloaden FAT32 geformatteerd is en daar kunnen grotere downloads van meer dan 3 GB niet op.
Je schijf moet echt NTFS geformatteerd zijn.

Is jouw schijf FAT32 geformatteerd (kun je zien door met rechts op het ikoontje van je schijf te klikken en dan eigenschappen te kiezen), dan kun je geen downloads voor de Sims-3 daar op kwijt.

ik heb net even google Crome geinstaleerd en daarbij lukte het wel.
Bedankt!

yourfavorite Geplaatst op 08-07-2012, 23:37 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 08-07-2012, 11:41 yourfavorite schreef:
[...]

ik heb net even google Crome geinstaleerd en daarbij lukte het wel.
Bedankt!

Edit

pfff echt alles gaat mis ik ben het nou aan het instaleren en er komt de hele tijd dit:

dit heb ik al heel de instalatie lang en als ik dan op "opnieuw proberen druk gaat het gewoon verder. Alleen op de het laatste mini stukje blijft ie vast hangen.

Ik heb gewon via cloud gedownload.

weet iemand hoe dit komt?

alvast bedankt

tarac Geplaatst op 09-07-2012, 10:43 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Je kunt proberen het opnieuw te downloaden met Chrome of Firefox want Internet Explorer wil nog wel eens fouten opleveren.

Tarkus Geplaatst op 09-07-2012, 12:03 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Het blijft vreemd dat ik op de pc van mijn dochter met IE de menu's niet kan zien terwijl ik ze op mijn eigen pc prima zie en nee f5 werkt ook niet

tarac Geplaatst op 09-07-2012, 12:19 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ik zie ze in IE wel, alleen bij het downloaden gaat het fout.

Downloadsnelheid geeft aan 32 kbs terwijl het in werkelijkheid rond de 1,4 mbs ligt
(Kijk maar naar het oplopen van het gedownloade deel).
Dan blijft de snelheids-teller steeds verder teruglopen en uiteindelijk stopt IE de download.

Firefox en Chrome hebben dat probleem niet.
Als test net weer even Katy Perry gedownload in Firefox en ging prima.

yourfavorite Geplaatst op 09-07-2012, 17:45 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-07-2012, 10:43 tarac schreef:
Je kunt proberen het opnieuw te downloaden met Chrome of Firefox want Internet Explorer wil nog wel eens fouten opleveren.

oke ik zal het proberen

Lienke Geplaatst op 31-08-2012, 16:39 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Ik heb hetzelfde probleem zoals hier omschreven. Ik wil via cloud Sims3 Showtime downloaden.

Bij het downloaden (op Internet Explore) breekt 'ie de dowload af (bij 4,32 GB). Nu heb ik ook Google Chrome geïnstalleerd en hierbij doet 'ie hetzelfde (ook precies bij 4.32 GB). Ik heb het nu een aantal keer geprobeerd, maar telkens als die zover is met het downloaden wordt de download afgebroken.

Daarbij is mijn schijf NTFS geformatteerd..  Want ik las dat het ook daar aan kon liggen...(?!)

Weet iemand waar het dan aan kan liggen?  

Kuerlym Geplaatst op 16-09-2012, 12:29 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik download via cloud sims 3 basisspel maar het duurt echt lang hij staat nu op 205 MB maar wanneer is hij klaar?

Bee Geplaatst op 16-09-2012, 12:37 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 12:29 Kuerlym schreef:
ik download via cloud sims 3 basisspel maar het duurt echt lang hij staat nu op 205 MB maar wanneer is hij klaar?

Ik heb je berichtje even samengevoegd met een topic dat over je vraag gaat. Als je dit doorleest zie je dat het best even kan duren voordat je download binnen is. Heb dus wat geduld

Verder zie ik dat dit jouw eerste berichtje is op het forum. Welkom dus en lees nog even de forumregels door en gebruik de zoekfunctie boven je scherm om te vinden wat er al geschreven is op het furum over jouw vraag, zodat je niet een nieuw topic hoeft te openen. Veel plezier hier

Een glimlach kost niets en is in iedere taal hetzelfde ... 
Kuerlym Geplaatst op 16-09-2012, 12:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

oke ik zal ze lezen het spijt me maar het duurt echt zoo lang en ik wil zoo graag sims 3 gelijk spelen hoelang duurde het bij jou voordat ie opstarte?

Bee Geplaatst op 16-09-2012, 12:51 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 12:42 Kuerlym schreef:
oke ik zal ze lezen het spijt me maar het duurt echt zoo lang en ik wil zoo graag sims 3 gelijk spelen hoelang duurde het bij jou voordat ie opstarte?

Nog veel langer want ik downloade via bittorrent en de cloud is nog altijd veeeel sneller! Lees intussen gewoon lekker op het forum, er zijn leuke onderwerpen genoeg, verhaallijnen, etc, neem een lekkere lunch en ga er fijn voor zitten  

tarac Geplaatst op 16-09-2012, 13:06 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 12:29 Kuerlym schreef:

Het basisspel is 4,93 GB (= 5048 MB), dus je bent er nog lang niet.

Kuerlym Geplaatst op 16-09-2012, 13:07 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

oh my god dan zit ik echt heeeeeel lang hier

tarac Geplaatst op 16-09-2012, 13:16 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 13:07 Kuerlym schreef:

Ik denk dat je een heel langzaam internet abonnement hebt.
Cloud kun je normaal gesproken met 1,4 mbs downloaden, dus dan zou het precies 1 uur moeten duren.

Bee Geplaatst op 16-09-2012, 13:16 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 13:07 Kuerlym schreef:

Ja je moet er iets voor over hebben hč, je hebt dan wel een leuk spel uiteindelijk, voor niets! Maak vast een bouwplan voor je huis, ga een eindje fietsen, maak een wandeling, ruim je huis op ... Maar ik begrijp je wel hoor, tis zondag en je wilt gewoon SPELEN grrrrrrrr  

Kuerlym Geplaatst op 16-09-2012, 13:20 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

NEEEEEEEEEEE het internet heb ik perongeluk dicht gedaan en nu is de download weg neeee ((

tarac Geplaatst op 16-09-2012, 13:31 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Wanneer je het via torrents downloadt, dan is het afbreken niet erg, via Cloud helaas wel.

Als je een downloadprogramma hebt zoals Bitlord, Vuze of U-torrent, plak dan deze code in je browser
6C32E3E798B41E5B115F54C78D468627C24D101F

Via Isohunt heb ik momenteel een snelle verbinding 2,7 mbs, dus binnen 45 minuten.
Ik gebruik U-torrent

Edit: Vaak - zeker voor spellen die al wat langer uitgegeven zijn - is downloaden via torrents veel sneller dan via Cloud.
Zie plaatje waar basisspel van sims-3 in net iets meer dan een half uur is gedownload.

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 14:04.

Bijgevoegd bestand: download sims3 basis.JPG - 32kB
84 keer gedownload.

Bee Geplaatst op 16-09-2012, 14:29 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 13:31 tarac schreef:
Wanneer je het via torrents downloadt, dan is het afbreken niet erg, via Cloud helaas wel.

Als je een downloadprogramma hebt zoals Bitlord, Vuze of U-torrent, plak dan deze code in je browser
6C32E3E798B41E5B115F54C78D468627C24D101F

Via Isohunt heb ik momenteel een snelle verbinding 2,7 mbs, dus binnen 45 minuten.
Ik gebruik U-torrent

Edit: Vaak - zeker voor spellen die al wat langer uitgegeven zijn - is downloaden via torrents veel sneller dan via Cloud.
Zie plaatje waar basisspel van sims-3 in net iets meer dan een half uur is gedownload.

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 14:04.

Het ligt dan vooral aan het aantal 'peers' die op dat moment verbonden zijn met de download, hoe meer hoe beter en hoe sneller je het bestand binnen hebt. Iedereen deelt zijn 'bits' (stukjes van het totale bestand): downloaden en doorgeven. Natuurlijk maakt de snelheid van je internet daar ook veel uit.

tarac Geplaatst op 16-09-2012, 14:36 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Ook de nieuwste uitbreiding Bovennatuurlijk is via torrents (u-Torrent) sneller te downloaden dan via Cloud.

@Bee
Je hebt natuurlijk gelijk, maar vaak is het toch ook afhankelijk van welk torrent-programma je gebruikt.
Ik heb steeds vaker de indruk dat uTorrent sneller is dan Vuze of Bitlord.

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 14:38.

Bijgevoegd bestand: download sims3 Bovennatuurlijk.JPG - 34kB
62 keer gedownload.

Bee Geplaatst op 16-09-2012, 16:34 Reageer
user icon
administrator
Verstuur privé bericht

Op 16-09-2012, 14:36 tarac schreef:
Ook de nieuwste uitbreiding Bovennatuurlijk is via torrents (u-Torrent) sneller te downloaden dan via Cloud.

@Bee
Je hebt natuurlijk gelijk, maar vaak is het toch ook afhankelijk van welk torrent-programma je gebruikt.
Ik heb steeds vaker de indruk dat uTorrent sneller is dan Vuze of Bitlord.

Dit bericht is gewijzigd op 16-09 14:38.

Ja dat denk ik ook wel dat het ene programma sneller is als het andere. Ik gebruik zelf altijd Vuze, omdat ik dat programma al heel lang gebruik. Meestal verwijder ik daarna alle informatie dus ik kan niet meer exact zien hoelang het heeft geduurd. Bovennatuurlijk duurde volgens mij iets minder dan een uur als ik het me goed herinner, dus de jouwe is dan sneller!

2