|
magicgirlmoon
|
Geplaatst op 27-06-2007, 15:33 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tutorial van
 Iris
Hoi!:D
Ik had gezegd dat ik véél tutorials zou maken, en hier onder komt de eerste... niet zo veel bijzonders, met een beetje fantasie ben je er zo uit dus verwacht niks moeilijks of speciaals. Zelf heb ik de Sims 2 H&M Accesoires niet, ik herhaal niet (^_^), want die is niet nodig voor het maken van een modeshow.:D
Komt-ie!

Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 15-11 20:59.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Zwart en donker was de nacht. Het bos was stil. We ademden elkaar in. |
|
|
|
|
|
|
|
|
magicgirlmoon
|
Geplaatst op 12-08-2007, 13:26 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@ Iedereen die "een podium kan maken": Als je de Sims 2 hebt, kan je sowieso een podium maken. Je gebruikt gewoon een fundering. Als je... Huisdieren hebt kan je ook een "podium"-fundering maken, wat inhoudt dat je een normale fundering kunt bouwen met dáárop nog eens een podium. Maar als je geen Huisdieren hebt, moet je gewoon een gebouw zonder fundering maken, en midden in dat gebouw een fundering maken met trappetjes.
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-11 18:56.
|
|
|
|
|
|
|
|
magicgirlmoon
|
Geplaatst op 15-08-2007, 10:17 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Voor de loopjes: Ik heb er een hack voor gebruikt, maar het is makkelijker om gewoon een sim met een romantiekswens te maken. (Die hack was zodat álle sims, ongeacht de wens, zo lopen als ze iets romantisch doen met een platina wensniveau) Je geeft die sim met de boolpropcode het platina wensniveau (boolprop testingcheatsenabled true klik met shift ingedrukt op je sim en kies "Aspiration..." "Max") vervolgens laat je die sim iets romantisch doen, en zet je haar met move_objects on op het podium. Vrouwen wiegen heel erg met hun heupen, mannen lopen met hun armen te zwaaien enzo.xD
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-11 18:58.
|
|
|
|
|
|
|