|
magicgirlmoon
|
Geplaatst op 20-07-2007, 19:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi!
Even voor de duidelijkheid: ik heb het níét over move_objects on!
Als je een dagboek schrijft of veel foto`s en/of filmpjes maakt, weet je dat het best moeilijk is om dingen te bedenken die niet ontzettend... sims-achtig zijn, of heel vaak gedaan. Okay scip de inleiding... als je wilt weten hoe je foto`s zoals deze maakt: (ik hoop dat de plaatjes het doen, imageshack deed het niet dus ik gebruikte een oude methode die het niet altijd doet)

lees dan vooral door!:D
First things first Heeft iemand van jullie al eens een sim laten huilen op de grond?
 Dit is precies hetzelfde - alleen ben jij degene die kijkt welke combinaties iets leuks opleveren en welke niet. Move_objects on is een code waarmee je heel goede resultaten kunt bereiken - ware het niet dat er met twee sims niks mee te beginnen valt: ze passen simpelweg niet meer in elkaar nadat je ze eenmaal uit elkaar gehaald hebt. Daarnaast kunnen er vervelende bijwerkingen zijn. Die heb ik zelf ook: als ik move_objects on aan heb staan selecteer ik meerdere sims tegelijkertijd terwijl ik maar op één plaatje druk.
Okay, wat je nodig hebt ís: Paul`s Reaction Tester.
 Die krijg je op de volgende manier. Tik deze code in in de cheatblak (contr+alt+del) boolprop testingcheatsenabled true Druk met shift ingedrukt op je sim en kies \"Spawn...\" \"Paul`s Reaction Tester\" Dat was makkelijk. Als je wilt - voor extra animaties - kan je er nog een doos animaties bij downloaden, van de site http://www.jd-movies.com (precieze link = http://www.jd-movies.com/ofbtester.php) Ze heeft er een voor Gaan het Maken en voor Seizoenen, en ze zijn heel handig. (Ik heb ze allebei gedownload)

Met onze proefpersonen:
Vrouwelijke sim (links in de spiegel) en mannelijke sim (rechts):D

Okay, komt-ie!:D Je kan alle dingen met elkaar mixen, maar als overlay is \"Cry-Mild\" de meest veelzijdige. Boven heb ik de hele tijd huilen en een enkele keer \"Laugh - Strong\" genomen. (Een foto geloof ik) Je klikt op de Reaction Tester, en kiest \"Set Flags...\" \"Set Prefer Overlay\" Daarna klik je met een sim op de Reaction Tester en kies je \"Cry - Mild\" (of iets anders) Er komt een pop-up. \"Animation, Interaction, Overlay\" Kies \"Overlay\" Je sim begint te huilen (nouja, niet als je `m op pauze zet) máár en dat is het belangrijkste: in het echt voert ze geen interactie uit er is geen plaatje. En omdat er geen plaatje is, kan er een nieuwe interactie bovenop gegooid worden. Laat een sim de huilende sim eens kussen of omhelzen. In sommige gevallen reageert de sim helemaal niet en huilt alleen, zodat je een sim krijgt die zijn armen om een huilende sim heen heeft, in andere gevallen doet de sim half mee met de tweede interactie. Zo krijg je ook lachende sims die toch huilende. De (trouwens heel mooie vind ik zelf:D) foto van de vrouw die haar beide handen om de mannelijke sim`s kin heen heeft, is bijvoorbeeld een huilende vrouw die toch lacht, en die handen (ja ik weet het het is een schok;)) heeft ze zo omdat ze huilt. En het zag er nog wel zo gelukkig uit...
Zoek zelf maar uit (nenenene ) welke interacties leuk bij elkaar passen, maar deze drie zijn in elk geval héél leuk: Cry-Mild + Romantisch Omhelzen ^^ Geeft een lief, troostend effect. Cry-Mild + Flink Vastpakken ^^ Geeft een ik-huil-uit-tegen-je-borst effect. Laugh - Strong + Flink Vastpakken ^^ Geeft een uitgelaten, supervrolijk effect. (Helaas maar een paar momenten leuk) Cry - Mild + In De Armen Springen ^^ Geeft een effect alsof een sim de huilende sim troostend in zijn armen wiegt. Het bijzondere is ook dat dit er zo`n beetje de hele tijd goed uitziet, zodat je ook kan filmen. De meeste van deze interacties zijn namelijk maar heel even mooi, of alleen van een bepaalde hoek uit gezien.
En over de verlovingsring: prachtig is-ie hè, kan zó als plaatje van een dagboek over een slecht huwelijk. Het lijkt een licht-effect, maar is gewoon de schit(******) van de verlovingsring als die net over de vinger is gedaan... maar dán gemixed met cry-mild.
En? Reacties, vragen?
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-04 19:38.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Zwart en donker was de nacht. Het bos was stil. We ademden elkaar in. |
|
|
|
|
|
|